شمال مشرقی میں بھاری مخالفت کے باوجود حکومت آج پیش کرے گی شہریت ترمیم بل

Share Article

 

شمال مشرقی میں شہریت ترمیم بل کو لے کر مسلسل مخالفت جاری ہے۔ ان سب کے درمیان نریندر مودی حکومت منگل کو راجیہ سبھا میں شہریت ترمیم بل کو پیش کر سکتی ہے۔

 

Image result for citizen bill in rajya sabha

شمال مشرقی میں شہریت ترمیم بل کو لے کر مسلسل مخالفت جاری ہے۔ شمال مشرق کے دو ریاستوں کے وزرائے اعلی نے شہریت ترمیم بل کی مخالفت میں اپنی آواز اٹھائی اور مرکزی وزیر داخلہ سے اس کے پاس نہ کرنے کی فریاد ہے۔ اس کے علاوہ بی جے پی کے قیادت والے این ڈی اے کے کئی ساتھی جماعتیں بھی اس بل کی مخالفت میں ہیں۔ان سب کے درمیان نریندر مودی حکومت منگل کو راجیہ سبھا میں شہریت ترمیم بل کو پیش کر سکتی ہے۔ شہریت ترمیم بل کو راجیہ سبھا کی منگل کی ایجنڈا میں رکھا گیا ہے۔ اس سے سمجھا جا رہا ہے کہ حکومت اس بل کو راجیہ سبھا میں پیش کر سکتی ہے۔ اگرچہ اس بل کو لے کر بی جے پی کے علاوہ تمام ٹیم مخالفت میں ہیں۔آسام میں شہریت ترمیم بل کی مخالفت میں آسام گن پریشد نے این ڈی اے حکومت سے اپنی حمایت واپس لے لیا ہے۔ میگھالیہ میں این ڈی اے کے اتحادی پارٹی اور نیشنل پیپلز پارٹی بھی مخالفت کر رہی ہے۔ میزورم، ناگالینڈ، سکم، منی پور میں این ڈی اے کے اتحادیوں جماعتوں نے اپنا احتجاج مرکزی حکومت کو بتا دیا ہے۔

 

Image result for citizen bill in rajya sabha

این ڈی اے کے دو بڑے اتحادیوں جے ڈی یو اور رام ولاس پاسوان کی لوک جن شکتی پارٹی سٹجن بل کو لے کر کئی بار اپنی ناراضگی پی ایم مودی، امت شاہ اور وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ کو بتا چکے ہیں۔شمال مشرقی کے دو ریاستوں کے وزرائے اعلی اروناچل پردیش کے پیماكھاڑو اور منی پور کے این بيرین سنگھ نے پیر کو شہریت ترمیم بل کی مخالفت میں اپنی آواز اٹھائی اور راجیہ سبھا میں اس کے پاس نہ کرنے کی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ سے اپیل کی۔ بی جے پی کے دونوں وزرائے اعلی نے 30 منٹ کی ملاقات کے دوران وزیر داخلہ کو شمال مشرقی کی موجودہ صورتحال کے بارے میں آگاہ کیا، جہاں اس بل کے خلاف مسلسل احتجاج ہو رہے ہیں۔ ایک افسر نے بتایا کہ دونوں وزرائے اعلی نے وزیر داخلہ سے درخواست کی کہ شمال مشرق کے لوگوں کو شہریت ترمیم بل پر قائل کرنے سے پہلے اسے منظور نہیں کرایا جائے۔ساتھ ہی انہوں نے شمال مشرقی کے لوگوں کی ثقافتی اور لسانی شناخت کے تحفظ کا بھی مطالبہ کیا۔

 

Image result for citizen bill in rajya sabha

افسر نے بتایا کہ وزیر داخلہ نے وزرائے اعلی کو فکر نہ کرنے کو کہا اور یقین دلایا کہ شمال مشرقی کے اصل باشندوں کے حقوق کو کمزور نہیں کیا جائے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *