دیپکا پادوکون نے مداحوں کو دیا خاص تحفہ، رنویر نے کہی مزیدار بات

Share Article
Deepika Paidukon

دیپکا پادکون 5 جنوری کو اپنا 33 واں جنم دن منایا۔ رنویر سنگھ کے ساتھ شادی کے بعد یہ ان کا پہلا جنم دن ہے۔ خاص تو ہوگا ہی۔ اسی لیے یہ خاص بنانے کے لئے دیپکا نے اپنے فینس کو ایک تحفہ دیا ہے۔

 

ابھیشیک کس طرح اقرار محبت کے ساتھ ایشوریہ سے شادی کی پیشکش کی تھی

 

دیپکا نے اس کا اشارہ اپنے انسٹا اسٹوری میں کر دیا تھا۔ تب سے قیاس لگائے جا رہے تھے کہ شاید دیپکا نئی فلم کا اعلان کرنے والی ہیں۔ بہرحال، دیپکا نے ٹویٹ کیا ہے۔ اس ویب سائٹ میں دیپکا کے بارے میں كپليٹ معلومات دی گئی ہے۔انہوں نے کون کون سی فلموں میں کام کیا ہے، کون کون سے ایوارڈزملے ہیں، کن برانڈز کے ساتھ ان کا ایسوسیشن ہے، ان کی تصاویر کی گیلری کی تفصیلات۔

 

 

رنویر سنگھ نے اس پر تبصرہ کرتے ہوئے لکھا ہے کہ و لاگ اِن کرنا چاہتے ہیں۔ وہیں کٹرینہ کیف نے دیپکا کو جنم دن کی مبارک باد دی ہے۔
دیپکا کو انڈسٹری میں 12 سال ہو گئے ہیں۔ ہندی سنیما میں انہوں نے ’اوم شانتی اوم‘ سے شاہ رخ خان کے ساتھ شروعات کی تھی۔ دیپکا ایسی اداکارہ ہیں، جن کی فلمیں 100، 200 اور 300 کروڑ کلب میں شامل ہوئی ہیں۔ 2018 کے جنوری میں آئی پدماوت میں انہوں نے لیڈ رول نبھایا تھا، جس نے 300.26 کروڑ کا کلیکشن کیا تھا۔ اس فلم میں ان کے ساتھ رنویر سنگھ اور شاہد کپور ساتھی کرداروں میں شامل تھے۔فلم کی ہدایت سنجے لیلا بھنسالی نے کیا تھا۔
دیپکا اس کے بعد میگھنا گلزار کے ساتھ فلم میں نظر آئیں گیجو ایسڈ اٹیک سروايور لکشمی اگروال کی زندگی پر مبنی ہے۔ اس فلم میں ان کے ساتھ وكرات میسی ہیں۔ دیپکا اس فلم کو پروڈیوس بھی کر رہی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *