پرینکا کے روڈ شو کے لئے اسی دریا کو پردوں سے ڈھک دیا، لوگوں نے کسا طنز

Share Article

 

گنگا، ندی نالوں کے صفائی اور تجاوزات کو لے کر بی جے پی پر حملہ آور کانگریس بدھ کو اسی محاذ پر گھری نظر آئی۔ پارٹی کی سیکرٹری جنرل پرینکا واڈرا کے روڈ شو کو وزیر اعظم نریندر مودی کے روڈ شو کے مقابلے میں لانے کے لئے پرجوش کارکنوں نے اس دریا (اب نالہ) کو پارٹی کے وسیع پرچم سے ڈھک دیا۔اس کو لے کر کانگریس کے دوسرے نظریہ پر اسی سے لگے لنکا تک چرچہ ہوتی رہی۔

 

وزیر اعظم کے روڈ شو کے دوران اس دریا کو بدبو سے بچانے کے لئے ڈھکنے پر کانگریس کے رہنما حملہ آور رہے لیکن آج بی جے پی کا طریقہ کار اپنانے پر خود ہی گھر گئے۔ اس سلسلے میں جاگرتی فاؤنڈیشن کے سیکرٹری جنرل رامائش مشرا نے افسوس ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ عوامی فورم پر اور ٹی وی چینلز میں لمبی چوڑی باتیں کرنے والے چاہے پارٹی کے رہنما ہوں یا اپوزیشن کے تمام لوگ، ندی کنڈتالاب کو لے کر سنجیدہ نہیں ہیں۔

 

انہوں نے کہا کہ اس راستے پر پرینکا کے روڈ شو کو لے کر لوگ پرجوش تھے۔ انہیں امید تھی کہ دریا تالابوں کی بات کرنے والی پرینکا گاندھی، جو بات بات پر وزیر اعظم مودی کو گنگا کو لے کر گھیرتی رہتی ہیں، ان پر تنقید کرتی ہیں، آج جب موقع آیا تو وہ بھی انہی کے راستے پر چل نکلیں۔ کانگریسیوں نے بھی وہی کیا جو کچھ دن پہلے بی جے پی نے کیا تھا، اس دریا کو چاروں طرف سے خوبصورت پردوں سے ڈھک کر انہیں ایک طرح سے لوگوں کی نظر میں آنے سے روک دیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *