کانگریس صدر کا انتخاب : سونیا بوليں- راہل اور میں اس کا حصہ نہیں ہو سکتے

Share Article

 

ذرائع کے مطابق کانگریس درمیانی عمر کے کسی ایسے شخص کو انتخاب کرنا چاہتی ہے جسے تنظیم چلانے کا تجربہ ہو۔ اس لحاظ سے مکل واسنک عبوری صدر کی ریس میں اپنے حریف سشیل شندے اور ملک ارجن کھڑگے سے آگے نکل جاتے ہیں۔

کانگریس کا نیا عبوری صدر منتخب کرنے کے لئے دہلی میں کانگریس ورکنگ کمیٹی CWC کے اجلاس دہلی میں چل رہی ہے۔ اس میٹنگ میں راہل گاندھی، سونیا گاندھی اور منموہن سنگھ سمیت کانگریس کی ٹاپ لیڈرشپ شرکت کر رہی ہیں۔ اجلاس میں زون کے حساب سے تجاویز کے لئے رہنماؤں کی پانچ ٹیم بنائی گئی تھیں، جس میں سونیا گاندھی اور راہل گاندھی کے نام بھی تھے۔ لیکن سونیا گاندھی نے اس پر اعتراض ظاہر کیا ہے اور کہا کہ وہ اور راہل گاندھی صدر کے انتخابات کی کی کارروائی کا حصہ نہیں ہو سکتے ہیں۔ اس وقت سونیا گاندھی اور راہل گاندھی کانگریس ورکنگ کمیٹی کے اجلاس سے باہر چلے گئے ہیں۔ اس کے بعد ورکنگ کمیٹی کے اجلاس دوبارہ ہو گی۔ سونیا نے کہا ہے کہ ہمارا نام کمیٹی میں ڈالنا ٹھیک نہیں ہے۔

ذرائع کے مطابق گاندھی خاندان درمیانی عمر کے کسی ایسے شخص کو کانگریس کا عبوری صدر منتخب کرنا چاہتی ہے جسے تنظیم چلانے کا تجربہ ہو۔ اس لحاظ سے مکل واسنک عبوری صدر کی ریس میں اپنے حریف سشیل شندے اور ملک ارجن کھڑگے سے آگے نکل جاتے ہیں۔ مکل واسنک سب سے طویل عرصے سے مسلسل کانگریس کے جنرل سکریٹری رہے ہیں۔اس سے واضح ہوتا ہے کہ وہ گاندھی خاندان کے انتہائی قریبی ہیں۔

کانگریس ورکنگ کمیٹی کے اجلاس کے بعد کانگریس ورکنگ کمیٹی کو علاقہ پانچ زون میں تقسیم جائے گا۔ اس زون کے رہنما صدر کے عہدے کو لے کر کانگریس پارٹی اراکین کے لیڈر، کانگریس کے ریاستی صدر، ایم پی اور سیکرٹریوں سے بات کریں گے۔ اس بحث کی بات کے بعد کانگریس کے عبوری صدر کا اعلان کیا جائے گا۔

عبوری صدر منتخب کرنے کے لئے کانگریس ورکنگ کمیٹی کو جن پانچ حصوں میں تقسیم کیا ہے۔ وہ زون ہیں:

ویسٹ زون
ویسٹ زون میں گجرات، دادر شہر حویلی، دمن دو، گوا، مدھیہ پردیش، مہاراشٹر، ممبئی اور راجستھان شامل ہیں۔ اس زون میں راہل گاندھی، ملک ارجن کھڑگے، غلام نبی آزاد، موتی لال ووہرا، اے کے انٹونی، سددراميا، جتن پرساد، کلدیپ وشنائي اور سری نواسن بی وی شامل ہیں۔

ایسٹ زون
ایسٹ زون میں سونیا گاندھی، ترون گوگوئی، کماری شیلجا، کیسی وینو گوپال، جتیندر سنگھ، آر پی این سنگھ، پی ایل پنیا، ديپندر ہڈا، شكتی سنگھ گویل شامل ہیں۔ اس زون میں ملک کے بہار، چھتیس گڑھ، جھارکھنڈ، اڑیسہ اور مغربی بنگال شامل ہیں۔

نارتھ زون
نارتھ زون میں پرینکا گاندھی، اویناش پانڈے، پی چدمبرم، جیوتی رادتیہ سندھیا، پی سی چاکو اور آشا کماری شامل ہے۔ ان زون میں دہلی، ہریانہ، ہماچل پردیش، جموں و کشمیر، پنجاب، چندی گڑھ، اتراکھنڈ اور اتر پردیش ریاست آتے ہیں۔

نارتھ ایسٹ زون
نارتھ ایسٹ زون میں امبیکا سونی، احمد پٹیل، ہریش راوت، دیپک بابريا، میرا کمار، عمان چانڈی اور سچن راؤ شامل ہیں۔ اس زون میں اروناچل پردیش، آسام، منی پور، میزورم، ناگالینڈ، میگھالیہ، سکم اور تریپورہ شامل ہے۔

ساؤتھ زون
ساؤتھ زون میں منموہن سنگھ، آنند شرما، مکل واسنک، رنديپ سرجےوالا، راجیو ساٹھو، ادیر رنجن چودھری شامل ہیں۔ اس علاقے میں آندھرا پردیش، كراٹك، کیرل، تلنگانہ، تمل ناڈو، لکش دیپ اور پدچیري شامل ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *