ویزا ختم ہونے کے بعد بن گئی کال گرل، اس حالت میں ہوئی گرفتار، جنسی ریکیٹ کا پردہ فاش

Share Article
Call girl after visa expires, arrested in this case

بھوپال: مدھیہ پردیش کے دارالحکومت بھوپال میں پولیس نے بڑے سیکس ریکیٹ کا پردہ فاش کیا ہے جس میں 3 غیر ملکی لڑکیوں سمیت 6 افراد کو گرفتار کیا گیا ہے۔ بھوپال کی کرائم برانچ پولیس نے تین غیر ملکی اور لڑکیوں اور ان کے ساتھ رنگ رلیاں منا رہے نوجوانوں کو گرفتار کیا ہے۔ نوجوانوں کے پاس سے شراب کی بوتلیں، نشے کی گولیاں اور قابل اعتراض چیزیں بھی ضبط کی ہیں۔

حیرت کی بات یہ ہے کہ پولیس نے جن غیر ملکی لڑکیوں کو پکڑا ہے وہ سیاح ویزا ختم ہونے کے بعد بھی اپنے ملک واپس نہیں گئیں، کرائم برانچ نے بی ڈی اے کالونی کے کوہ فضا فلیٹ میں منگل کی رات چھاپہ مارا۔ یہاں تین غیر ملکی اور لڑکیوں کے ساتھ اور کپل نام کے نوجوانوں کے ساتھ اس ریکیٹ کے دلال جان مسیح کو گرفتار کیا۔

جان مسیح ہی وہ شخص ہے جو اس سیکس ریکٹ کو چلواتا تھا۔ وہیں دوسری طرف پکڑی گئی اور لڑکیوں میں ایک نیپال کی ہے جبکہ دو ازبکستان کی ہیں۔ یہ دونوں سیاح ویزا پر ازبکستان سے بھارت آئیں تھیں۔ دونوں کے ویزا کی مدت 2018 میں ہی ختم ہو جانے کے بعد بھی بھارت میں رکی ہوئیں تھی۔

ایک نے تو ویزا کے میعاد نہ بڑھانے پر ایمبیسی میں 400 ڈالر کی پینلٹی بھی بھر دی ہے اور اس کی آگرہ کے نوجوان سے شادی بھی ہونے والی تھی۔ پولیس نے تمام ملزمان کو عدالت میں پیش کیا، جہاں سے انہیں جیل بھیج دیا گیا ہے۔

پولیس نے بتایا کہ پاسپورٹ پرکال گرلس کے حقیقی نام درج ہیں، لیکن ووٹر شناختی پر غلط نام درج ہے۔ جبکہ دونوں کی تصاویر اصلی لگی ہوئی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *