ضمنی انتخابات : ووٹوں کی شماری جاری، بی جے پی آگے

BJP-333نئی دہلی۔  آٹھ ریاستوں کی 10 اسمبلی سیٹوں پر ہوئے ضمنی انتخابات کے لئے آج صبح ووٹوں کی گنتی شروع ہوگئی ہے۔ دہلی اسمبلی کی راجوری گارڈن سیٹ پر ہوئے ضمنی انتخاب کے لئے صبح آٹھ بجے ووٹوں کی گنتی شروع ہوگئی ا ور ابتدائی رجحانوں کے مطابق اکالی۔بی جے پی امیدوار منجندر سنگھ سرسا آگے ہیں۔ عام آدمی پارٹی کے ممبر اسمبلی جنریل سنگھ کے استعفی دینے کے بعد یہ سیٹ خالی ہو ئی تھی جس کے بعد اس سیٹ پر ضمنی انتخاب کرایا گیا۔ اس سیٹ پر کانگریس کی میناکشی چندیلا اور آپ پارٹی کے هرجيت سنگھ میدان میں ہیں۔23 اپریل کو ہونے والے ایم سی ڈٰی کے چناؤ سے قبل ہوئے اس ضمنی انتخاب کا نتیجہ ان تينوں پارٹیوں کے لئے کافی اہم ہے۔

وہیں، مدھیہ پردیش کے بھنڈ ضلع کے اٹیر اور امريا ضلع کی باندھوگڑھ سیٹ پر ہوئے اسمبلی ضمنی انتخاب کے لئے آج صبح ووٹوں کی گنتی کا کام سخت حفاظتی انتظامات کے درمیان شروع ہو گیا ہے۔ سرکاری ذرائع کے مطابق اٹیر میں ووٹوں کی گنتی کا کام 21 اور باندھوگڑ ھ میں 19 راؤنڈ میں ہوگا۔ متعلقہ ضلع ہیڈکواٹر پر الیکٹرانک ووٹنگ مشین (ای وی ایم) کے ذریعے ہونے والی ووٹوں کی گنتی کا کام صبح آٹھ بجے شروع ہوگیا ہے۔ پہلےڈاک بیلیٹ کی گنتی الگ کی جا رہی ہے۔ آسام کی دھيماجي(محفوظ) ، ہماچل پردیش کی دھورنج، مغربی بنگال کی كاٹھي جنوبی، راجستھان کی دھول پور، کرناٹک کی ننجن گڑاوکنڈولوپیٹ اور جھارکھنڈ کی لٹيپارا سیٹ پر بھی گنتی کا کام شروع ہو گیا ہے۔

ان تمام سیٹوں پر گذشتہ اتوار کو پولنگ ہوئی تھی۔ اس دوران الیکشن کمیشن نے سرینگر لوک سبھا سیٹ کے 38 پولنگ مراکز پر دوسرے مرحلہ کی ووٹنگ کے حکم دیئے تھے جس کے بعد آج وہاں پولنگ شروع ہو گئی ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *