بی ایس ای بی2019:رزلٹ کا اعلان: دیکھیں سائنس اور کامرس کے ٹاپرس کی فہرست

Share Article

bseb-12th-result-2019

 

پٹنہ :بہار اسکول ایگزام کمیٹی (بی ایس ای بی) نے آج انٹرمیڈیٹ (10+2) سالانہ امتحان 2019 کا نتائج جاری کر دیا۔ تمام فیکلٹی کے طلبا کا رزلٹ ایک ساتھ جاری کیا گیا۔ بہار بورڈ نے بتایا ہے کہ اس بار باقی سال کے مقابلے میں رزلٹ بہتر رہا۔

اس سال 12 ویں کل 79.76فیصد طالب علموں کو کامیابی ملی ہے۔ آرٹس فیکلٹی کے 76.53 فیصد طالب علموں کو جبکہ کامرس فیکلٹی کے 93.02 فیصد طالب علموں کو اور سائنس فیکلٹی کے 81.20 فیصد طالب علموں کو کامیابی ملی ہے، بہار بورڈ کی ویب سائٹس میں تکنیکی کمی کی وجہ سے ابھی دی گئی تینوں ویب سائٹیں کام نہیں کر رہی ہیں۔ امید ہے کہ جلد ہی ویب چلنے لگیں گی۔ ویب سائٹ مناسب طریقے سے چلنے کے بعد ہی طالب علم اپنا رزلٹ دیکھ سکیں گے۔

روہنی پرکاش سائنس سے ٹاپر

نالندہ کی روہنی پرکاش 473 پوائنٹس کے ساتھ سائنس فیکلٹی میں ٹاپ کیا ہے۔ انہوں نے بہار بورڈ کی انٹرمیڈیٹ کے امتحان میں 94.6فیصد پوائنٹس حاصل کئے۔

دیکھیں ٹاپرس کی لسٹ

سائنس ٹاپرس: 

پہلے مقام پر روہنی پرکاش نالندہ اور پون کمار (473)

دوسرے مقام پر ستیہ جیت سمن اور سبھاکر کمار (472)

تیسرے مقام پر محمد احمد اوردرگا پرساد (471)

کامرس ٹاپر

پہلے نمبر پر ستیم کمار (472)
دوسرے مقام پر سونو کمار (470)

تیسرے مقام پر شریہ کماری (469)

آرٹس ٹاپرس:

پہلے نمبر پر روہنی رانی اور منیش کمار (463)

دوسرے مقام پر وکاس کمار اور ماہ نور جہاں (460)

تیسرے مقام پر ہرشتا کماری، نشی کانت جھا (458)

ویب سائٹ نہ کھلنے سے طالب علم پریشان حال

بہار بورڈ نے اطلاع دی تھی کہ رزلٹ جاری ہونے کے بعد انٹرمیڈیٹ امتحان میں شامل ہونے والے امتحان اب اپنا رزلٹ بورڈ (BSEB) کی سرکاری ویب سائٹ ۔
http://www.bsebinteredu.in, http://bsebbihar.comاور www.biharboardonline.bihar.gov.in پر جاکر دیکھ سکیں گے، لیکن ان کے کام نہ کرنے سے طالب علم کافیپریشان نظر آئے۔

پہلی بار بہار بورڈ نے مارچ میں رزلٹ جاری کیا ہے۔ اس بار تینوں فیکلٹی فن، سائنس، کامرس اور وٹنیکل کا رزلٹ ایک ساتھ جاری کیا گیا۔ اس کی معلومات بورڈ نے ایک دن پہلے پریس ریلیز جاری کر دی تھی۔ ریاست کے محکمہ تعلیم کے ایڈیشنل سکریٹری آر کے مہاجن اور بورڈ چیئرمین آنند کشور نے 12 ویں کلاس کا رزلٹ جاری کیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *