آئی ایس آئی کی ناپاک سازش، ہندوستانی ہائی کمیشن کے سامنے ہندوستانیوں پر کروایا حملہ

Share Article

british-indians

لندن: بالاکوٹ میں ہندوستان کی ایئر اسٹرائک سے بوکھلایا پاکستان اب نئی دہلی کے خلاف سازش میں مصروف ہے۔ نیوز ایجنسی اے این آئی کے مطابق، پاکستانی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کی حمایت کی خالصتانی لوگوں نے بھارت کے ہائی کمیشن کے سامنے نعرے لگائے اور بھارتی نژاد لوگوں پر حملہ بولا۔

اے این آئی کی جانب سے حملے کا ویڈیو بھی شیئر کیا گیا ہے۔ پاک خفیہ ایجنسی آئی ایس آئیّْ سے حمایت یافتہ لوگوں نے بھارتی ہائی کمیشن کے سامنے نعرے لگائے اور بھارتی لوگوں پر حملہ بولا۔ واقعہ ہفتہ کا ہے اور اس معاملے میں ایک شخص کو گرفتار کیا گیا، لیکن بعد میں چھوڑ دیا گیا۔

اس پورے معاملے میں ایک شخص کو امن تحلیل کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے۔ کشمیر اور خالصتان حامی تنظیموں کے لوگ بھارت مخالف نعرے بازی کر رہے تھے۔ وہاں موجود دوسرے گروپ وزیر اعظم نریندر مودی کی حمایت میں نعرے لگا رہا تھا۔ بیرون ملک پاکستانی ویلفیئر کونسل (او پی ڈبلیو سی) اور سکھ فار جسٹس گروپوں اور برطانیہ فرینڈس آف انڈیا سوسائٹی گروپ کے لوگوں کے درمیان جھڑپ ہوئی۔ میٹروپولیٹن پولیس کا کہنا ہے کہ گرفتار کئے گئے شخص کو بعد میں چھوڑ دیا گیا۔ اس کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی جائے گی۔ جھڑپ میں کسی کے زخمی ہونے کی کوئی اطلاع نہیں ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *