ایودھیا فیصلے پر بولا بالی ووڈ، ہندو مسلم اتحاد سے بنتا ہے عظیم بھارت

Share Article

ایودھیا تنازعہ پر فیصلہ آنے سے چند منٹ پہلے بالی ووڈ اداکارائیں سورا بھاسکر نے ٹویٹ کر لوگوں سے امن اور سکون برقرار رکھنے کی اپیل کی۔ سوورا بھاسکر نے اپنے جذبات کے اظہار کے لئے بھجن کی دو لائنیں لکھیں۔

انہوں نے لکھا، “رگھوپتی راگھو راجہ رام … سب کو صبر کےساتھ رکھے خدا۔” جس کا مطلب ہے کہ خدا سب کو سدبددھ دے. یہ بھجن دنیا کو عدم تشدد کا سبق پڑھانے والے بابائے قوم مہاتما گاندھی کا پسندیدہ بھجن تھا۔

بالی ووڈ کے معروف اداکار انوپم کھیر نے بھی اسی سلسلے میں ٹویٹ کیا ہے ، لوگوں نے ایودھیا سے متعلق فیصلے کے بعد لوگوں سے امن برقرار رکھنے کی اپیل کی ہے۔ انوپم کھیر نے لکھا ، “اللہ تیرا نام ، خدا تمہارا نام۔ خدا سب کو سلامت رکھے۔ ”

لوگوں نے انوپم کھیر کے ٹویٹ کی بھی مخالفت کی ہے اور ان پر یہ الزام لگایا ہے کہ وہ کبھی بھی حکومت کے خلاف بات نہیں کرتا ہے۔ ہمیں بتادیں کہ ہفتہ (9 نومبر) کو ، سپریم کورٹ برسوں سے لٹکے ہوئے ایودھیا معاملے پر اپنا فیصلہ دے رہی ہے۔ اس معاملے کو لے کر تمام سیاستدان اور بالی ووڈ کی مشہور شخصیت ٹویٹ کرکے امن برقرار رکھنے کی اپیل کر رہے ہیں۔

کنگنا رنوت نے بھی ٹویٹ کیا ہے اور لکھا ہے کہ AYODHYAVERDICT سے پتہ چلتا ہے کہ ہم سب کس طرح سکون سے اس ملک میں رہتے ہیں. ہمارے عظیم ملک کی یہی خوبصورتی ہے اور میں ہر کسی سے اس بات سے لطف اندوز کرنے کی اپیل کرتی ہوں کہ ہم ‘تنوع میں اتحاد کو اسی طرح بیان کرتے رہے۔

وزیر اعظم مودی نے امن کی اپیل کی
انوپم کھیر نے وزیر اعظم نریندر مودی کے اس ٹویٹ کو بھی ریٹویٹ کیا ہے جس میں انہوں نے لوگوں سے امن کی اپیل کی تھی. وزیر اعظم نے اپنے ٹویٹ میں لکھا ، “ایودھیا پر سپریم کورٹ کا جو بھی فیصلہ آئے گا ، یہ کسی کے لئے بھی فتح یا شکست نہیں ہوگا۔ وطن عزیز سے میری اپیل ہے کہ ہم سب کی ترجیح ہونی چاہئے کہ اس فیصلے سے ہندوستان کی امن ، اتحاد اور خیر سگالی کی عظیم روایت کو مزید تقویت ملنی چاہئے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *