بالی ووڈ کی اس اداکارہ نے سارہ علی خان کو ‘بیبی گائے کہا ، اس کا سخت جواب ملا: ویڈیو دیکھیں

Share Article

بالی ووڈ اداکارہ شکھا تلسانيا سارہ علی خان کو بیبی گائےیعنی بچھڑا کہہ کر بلاتی ہیں، جس پر سارہ علی خان کا ردعمل دیکھنے کے قابل ہوتا ہے۔

نئی دہلی: بالی ووڈ اداکارہ سارہ علی خان نے فلموں کے علاوہ اپنی كيوٹنیس سے بھی لوگوں کے دل جیتنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی ہے۔ حال ہی میں سارہ علی خان کی ایک زبردست ویڈیو سوشل میڈیا پر سب کا دل جیت لیا تھا۔ اس ویڈیو میں بالی ووڈ اداکارہ شکھا تلسانيا سارہ علی خان کوبیبی گائے یعنی بچھڑا کہہ کر بلاتی ہیں،جس پر سارہ علی خان کا ردعمل دیکھنے کے قابل ہے۔ ان کا یہ مزہ ویڈیو خود اداکارہ شکھا تلسانيا نے اپنی اسٹاگرام کہانی پر شیئر کیا ہے۔ ویڈیو میں ان کی اور سارہ علی خان کے ساتھ ورون دھون کی ممی لیلا دھون بھی نظر آ رہی ہیں۔

ویڈیو میں شکھا تلسانيا سارہ علی خان کے چوگم چبا پر انہیں بیبی گائےکہتی ہیں۔ اس بات پر اپنا ردعمل دیتے ہوئے سارہ علی خان نے کہا ‘آپ کو ایسا نہیں کہنا چاہئے تھا۔ اس کے بعد شکھا تلسانيا بتاتی ہیں کہ وہ اس وقت چار چوگم چبا رہی ہیں، جو کہ کسی گائے سے کم نہیں ہے۔ ویڈیو میں دونوں ہی خوب مستی کرتی دکھائی دے رہی ہیں۔بتا دیں کہ شکھا تلسانيا نے فلم ‘ویرے دی ویڈینگ کے ذریعے بالی ووڈ میں اپنی زبردست شناخت بنائی ہے اور وہ جلد ہی ‘قلی نمبر ون میں بھی نظر آنے والی ہیں۔

بتا دیں کہ بالی وڈ اداکارہ سارہ علی خان ان دنوں فلم ‘قلی نمبر ونCoolie No. 1کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ اس فلم میں وہ اداکار ورون دھون کے ساتھ اہم کردار ادا کرنے والی ہیں۔ یہ فلم ورون دھون کے والد اور بالی وڈ ڈائریکٹر ڈیوڈ دھون کی ہدایت میں بنائی جا رہی ہے۔ دونوں کی یہ آنے والی فلم 1 مئی، 2020 کو باکس آفس پر ریلیز ہوگی۔اس فلم کے علاوہ سارا علی خان ایکٹر کارتک آرین کے ساتھ ‘محبت آج کل 2’ میں بھی نظر آنے والی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *