بھوجپوری اسٹار كھیساري لال یادو اور کاجل راگھواني پہنچے دبئی، مال میں اس چیز کو دیکھ دونوں ہوئے حیران، Video Viral

Share Article

 

نئی دہلی: بھوجپوری فلم کے با دمداراداکار كھیساري لال یادو Khesari Lal Yadav اور اداکارہ کاجل راگھواني Kajal Raghwani کی جوڑی کا کوئی جواب نہیں ہے۔ دونوں جب بھی ساتھ نظر آتے ہیں کوئی نہ کوئی دھمال ضرور ہوتا ہے۔ آج کل كھیساري لال یادو Khesari Lal Yadav اور کاجل راگھواني Kajal Raghwani دبئی میں اپنی چھٹیاں گزارنےپہنچے ہیں،جس کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر بھی وائرل ہو رہا ہے۔ كھیساري لال یادو Khesari Lal Yadav کے مداح کے لیے شیئر کرتے ہوئے اس ویڈیو میں وہ اور کاجل راگھواني Kajal Raghwani دبئی کے ایک مال میں گھومتے اور مستی کرتے نظر آ رہے ہیں۔ دبئی کے اس ویڈیو کو دیکھ کر لگتا ہے کہ وہاں بھی كھیساري لال یادو کے مداح کی کوئی کمی نہیں ہے۔

بھوجپوری سپر اسٹار كھیساري لال یادو اور کاجل راگھواني کی كیمسٹري ہر بار دھمال مچاتی ہے۔ اگرچہ فی الحال یہ جوڑی دبئی میں اپنا جلوہ دکھانے کے لئے پہنچی ہوئی ہے۔ ویڈیو میں كھیساري لال سفید ٹی شرٹ اور گرے جینس میں نظر آ رہے ہیں تو وہیں کاجل راگھواني نے پرینٹیڈ چیک شرٹ اور ٹروزرمیں نظر آ رہی ہیں۔

كھساري لال یادو Khesari Lal Yadav اور کاجل راگھواني Kajal Raghwani کی جوڑی اتنی ہٹ ہے کہ ان کی فلم ‘بلم جی آئی لو یو کے عنوانات سنگ ‘بلم جی آئی لو یو Balam Ji I Love You’، کو یو ٹیوب پر 1 کروڑ سے زیادہ بار دیکھا جا چکا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *