بھوجپوری اداکارہ کی محبت کی کہانی، دو بیٹیوں کے ساتھ اچانک ہوئی ہے لاپتہ

Share Article

 

پٹنہ سے بھوجپوری اداکارائیں کے اغوا کے معاملے میں نیا موڑ سامنے آرہا هےبھوج پوري اداکارہ نیلم کے اغوا کو لے کر اب مختلف بحثوں نے زور پکڑ لیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ، معاملہ اغوا کا نہ ہوکر کچھ اور نکل کر سامنے آرہا ہے۔ بھوجپوری فلم کی اداکارہ نیلم سنگھ عرف نیلم دیوی دو بیٹیوں کے ساتھ گزشتہ دو دنوں سے گھر چھوڑ کر لاپتہ ہیں۔ لاپتہ اداکارہ کے شوہر نے اس سلسلے میں اگم کنواں تھانے میں شکایت درج کرائی ہے۔ تھانہ انچارج سجيت کمار نے بتایا کہ معاملہ درج ہونے کے بعد پولیس چھان بین کر رہی ہے۔

اگم کنواںتھانہ میں درج شکایت میں شوہر بال گووند سنگھ نے خدشہ ظاہر کی ہے کہ بیوی اسے چھوڑ کر دوسری شادی کرنے والی ہے۔ درج شکایت میں شوہر نے پولیس کو دیئے درخواست میں کہا ہے کہ جھارکھنڈ کے پلامو ضلع واقع چین پور تھانہ کے رامپور گاؤں رہائشی ہے۔ فی الحال وہ اگم کنواں تھانہ کے بهادر ہاؤسنگ کالونی میں رہتے ہیں۔

گزشتہ تین جولائی کو 27 سالہ بیوی نیلم سنگھ عرف نیلم دیوی دو بیٹیوں 11 سال کا سمیکشا اور چھ سال کی سننا کو لے کر گھر سے نکلی۔ اس کے بعد سے اس کا کوئی اتا پتانہیں ہے۔اسی درمیان ان کے موبائل پر نیلم دیوی کی دوست شویتا شاہی نے میسج کیا کہ آپ کی بیوی شادی کرنے جا رہی ہے۔ درخواست میں شوہر نے مناسب کارروائی کی اپیل تھانہ انچارج سے کیہے۔ پولیس و رشتہ داروں نے بتایا کہ نیلم کی شادی پلامو ضلع کے چین پور کے رہنے والے بال گووند سنگھ کے ساتھ 18 جولائی، 2007 کو ہوئی تھی۔

کافی وقت سے نیلم اور بال گووند اپنے خاندان کے ساتھ پٹنہ اگم کنواں تھانہ کے تحت بهادرکے هاوئسنگ کالونی میں رہ رہے تھے۔ یہاں نیلم ڈانس کلاس بھی چلاتی تھی۔ بتایا جاتا ہے کہ نیلم ٹی وی شو بھائوجی نمبر ون اور بڑی میم صاحب میں بھی حصہ لے چکی ہیں۔ بھوجپوری البم اور فلموں میں بھی کام کیا ہے۔ تھانہ انچارج نے بتایا کہ شوہر کی شکایت پر مقدمہ درج کر چھان بین کی جا رہی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *