بھوجپوری اداکارہ پونم دوبے نے شیئر کی اپنی بولڈ تصویر

Share Article

 

بھوجپوری اداکارہ پونم دوبے نے انسٹاگرام پر اپنی ایک تصویر شیئر کی ہے. اس تصویر میں وہ کافی بولڈ نظر آ رہی ہیں. ان کی یہ تصویر سوشل میڈیا پر ان کے فالوورز کے درمیان کافی پسند کی جا رہی ہے۔

اداکارہ پونم دوبے نے بھوجپوری فلموں میں اپنی ایکٹنگ اور دلکش ادا کے لئے جانی جاتی ہیں. ان دنوں سوشل میڈیا پر اچھی خاصی فین فولوئنگہیں. فینس کے لئے وہ اکثر اپنے فلم کے سیٹ سے تصاویر اور ویڈیو اسٹاک کرتی رہتی ہیں۔

انہوں نے اپنی نئی تصویر انسٹاگرام پر شیئر کیں ہیں۔ تصویر میں وہ نییون کھیل چولی اور ڈینم اسکرٹ میں اپنے سیاہ کلر کے جیکٹ کے ساتھ نظر آ رہی ہیں. کھلی جیکٹ اور اسٹریٹ ہیئر اسٹائیلوں میں ان کا اسٹائل کافی جرات مندانہ دکھائی دے رہا ہے۔

View this post on Instagram

Good morning everyone 🌞🌞🌞 🙏🙏🙏

A post shared by Poonam Dubey (@poonamdubeyofficial) on

بتا دیں اس وقت پونم دوبے بھوپال میں اروند اکیلا کلو کے ساتھ آنے والی رومانٹک بھوجپوری فلم کی شوٹنگ کر رہی ہیں. حال میں انہوں نے اس فلم کے سیٹ سے اروند اکیلا کلو کے ساتھ آپ بہت سے تصاویر انسٹاگرام پر شیئر کی ہیں. اس فلم کو سنہا روی ڈائریکٹ کر رہے ہیں. درگا پرساد مجمدار فلم کو پرڈيوس کر رہے ہیں۔

مینوفیکچررز نے ابھی تک فلم کے نام کا انکشاف نہیں کیا ہے، لیکن اروند کے ساتھ پونم کی تصویر دیکھ کر کہا جا سکتا ہے کہ یہ فلم کافی رومانٹک ہونے والی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *