عالمی سرمایہ کاری کے لئے مدھیہ پردیش میں بہتر ماحول اور پالیسیاں: وزیر اعلیٰ کمل ناتھ

 

۔ مدھیہ پردیش کے وزیر اعلیٰ ورلڈ اکونامک فورم کے سالانہ اجلاس دائوس میں بڑیصنعت کاروں سے ملاقات

مدھیہ پردیش کے وزیر اعلیٰ کمل ناتھ ورلڈ اکونامک فورم کے سالانہ اجلاس میں شرکت لینے کے لئے دائوس پہنچے ہیں۔ یہاں انہوں نے اپنے اس بیرون ملک سفر کے پہلے دن مدھیہ پردیش میں سرمایہ کاری کے سلسلے میں بڑے صنعت کاروں سے ملنے کا سلسلہ شروع کر دیا ہے۔ صنعت کاروں سے ون ٹو ون چرچہ کے دوران انہوں نے ریاست میں سرمایہ کاری-دوست پالیسیوں کی معلومات دیتے ہوئے کہا کہ عالمی سرمایہ کاری کے لئے مدھیہ پردیش میں بہتر ماحول اور دوستانہ پالیسیاں بنائی گئی ہیں۔

کمل ناتھ نے دائوس پہنچتے ہی منگل کی رات اور بدھ کی صبح سب سے اوپر صنعت کاروں سے ملاقات کی ہے اور یہ ملاقات کا سلسلہ آگے بھی اس چار روزہ دورے کے دوران چلے گا۔ وزیر اعلیٰ نے دائوس کے دوطرفہ 1.4 کے کانگریس سینٹر میں ایمکے ایسکمپنی کے چیئرمین اور چیف ایگزیکٹو آفیسر ماروان شکرچی سے بھی ملاقات کئے جانے کی خبر ہے۔ کمل ناتھ کی ملاقات نووو ناڈرسک کے صدر اور سی ای او لارس فرورگارڈ جورگین سین سے ہوئی۔

قابل ذکر ہے کہ نوو نورڈسک دواسازی میں مہارت والی بین الاقوامی ہیلتھ کیئر کمپنی ہے۔ کمپنی کے ہیڈ کوارٹر ڈنمارک میں ہے، جس کی اکائیایاں 79 ممالک میں قائم ہیں۔ کمپنی 170 سے زائد ممالک میں اپنی مصنوعات کی تقسیم کرتی ہے۔ وزیر اعلیٰ نے یہاں جورگین سین کو مدھیہ پردیش میں فارما یونٹ کے میدان میں بہتر امکانات کے سلسلے میں معلومات دی ہے۔

کمل ناتھ نے کہا کہ بھارت کے مرکز میں واقع ہونے کی وجہ سے فارما یونٹ کے لئے ریاست کی حیثیت مثالی ہے۔ مرکز میں ہونے کی وجہ سے ملک کی 50 فیصد آبادی سڑک اور دیگر ٹریفک کے ذرائع سے مدھیہ پردیش سے ملاپ ہے۔ رابطہ کے لئے ایم اے گروپ کے منیجنگ آپریٹر پون گوینکا نے بھی وزیر اعلیٰ سے ملاقات کی ہے۔ ساتھ ہی ان کی ملاقات بجاج گروپ کے راہل بجاج اور سنجیو بجاج سے بھی ہوئی ہے۔ ان سب کو کمل ناتھ نے بتایا کہ مدھیہ پردیش میں صنعت کاری میں تیزی لانے کے لئے پالیسیوں میں اب تک کئی اصلاحات کئے جا چکے ہیں اور جیسے جیسے اس سمت میں مثبت تجویز مل رہی ہیں۔ حکومت ان پر فوری غور کر فیصلہ لے رہی ہے۔

قابل ذکر ہے کہ وزیر اعلیٰ کمل ناتھ کی چار روزہ دائوس سفر میں چیف سکریٹری ایس آر موہنتی کی قیادت میں ایک اعلیٰ سطحی وفد بھی یہاں حصہ لے رہا ہے۔ اس میں ایڈیشنل چیف سکریٹری توانائی محکمہ محمد سلیمان، چیف سکریٹری صنعت پالیسی اور سرمایہ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *