بی سی سی آئی نے یوراج سنگھ کو ان کے شاندار کیریئر کے لئے مبارکباددی

Share Article

 

بھارتی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) نے ایک شاندار کیریئر کے لئے آل کھلاڑی یوراج سنگھ کو مبارکباد دی ہے۔ یوراج نے پیر کو ممبئی میں ایک پریس کانفرنس میں بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا تھا۔

 

منتظمین کی کمیٹی (سی او اے) کی بنیادی ونود رائے نے یوراج کو نیک خواہشات دیتے ہوئے کہا کہ یوراج سنگھ نے اپنے کرکٹ کے فرض کو صبر و تحمل اور عزم کے ساتھ ادا کیا اور انہوں نے اس کے باہر بھی مثالی صلاحیت کا مظاہرہ کیا۔ہندوستان کو 2011 میں ورلڈ کپ دلانے میں اہم کردار ادا کرنے والے یوراج نے کینسر سے جنگ لڑی اور اسے شکست دی۔ بیماری کے ساتھ اپنی ذاتی جنگ کے باوجود انہوں نے سخت محنت کی اور ایک بار پھر ملک کے لئے کھیلا ۔ مجھے یقین ہے کہ ان کی دوسری اننگز بھی پہلی اننگز کی طرح ہی چمکدار ہوگی۔

 

بی سی سی آئی کے کارگزار چیئرمین سی کے کھنہ نے کہا کہ میں ہندوستانی کرکٹ میں بے پناہ شراکت کے لئے یوراج سنگھ کو مبارکباد دیتا ہوں۔ وہ کئی نوجوان کرکٹروں کے لئے آئیڈیل ہیں۔ جب انہوں نے ایک اوور میں 6 چھکے لگائے تو انہوں نے کرکٹ کی دنیا کو حیرت میں ڈال دیا۔ میں ان کے مستقبل کے تمام کوششوں کے لئے ان کو مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

 

بی سی سی آئی کے کارگزار سیکریٹری امیتابھ چودھری نے کہاکہ یوراج سنگھ ایک ممتازکھلاڑی ہیں اور وہ محدود اوورز کے بہترین کرکٹرز میں سے ایک ہیں۔ آئی سی سی ٹورنامنٹوں میں آتے ہی انہوں نے اپنے کھیل کو اور نکھار لیا۔ انہوں نے جنوبی افریقہ میں بھارت کی 2007 آئی سی سی ورلڈ ٹی -20 خطابی جیت میں اہم کردار ادا کیا اور 2011 ورلڈ کپ میں ان کی شراکت داری شاندار رہی ہے ،جس طرح سے انہوں نے کینسر میں مبتلا ہونے کے بعد واپسی کی، وہ قابل ذکر ہے۔

 

پنجاب کے آل کھلاڑی یوراج واحد ایسے کرکٹر ہیں جو انڈر -19 ورلڈ کپ، 50 اوور کے ورلڈ کپ اور آئی سی سی ٹی -20 ورلڈ کپ فاتح ٹیم کے رکن رہے ہیں۔اپنی 17 سال کے طویل بین الاقوامی کیریئر کے دوران بائیں ہاتھ کے دھاکڑ بلے باز یوراج نے بھارت کے لئے 40 ٹیسٹ میچ، 304 یک روزہ اور 58 ٹی -20 بین الاقوامی میچ کھیلے ہیں۔

 

یوراج سچن تندولکر کے بعد دوسرے ایسے کرکٹر ہیں جنہوں نے 50 اوور کے ورلڈ کپ میں مین آف دی ٹورنامنٹ کا خطاب جیت لیا ہے۔ اس کے علاوہ انہوں نے ٹی -20 کرکٹ ورلڈ کپ میں انگلینڈ کے خلاف 12 گیندوں پر 50 رنز بنائے تھے، جو کہ ایک ریکارڈ ہے۔ اسی میچ میں یوراج نے انگلینڈ کے تیز گیندبازا سٹوآرٹ براڈکے 6 گیندوں پر 6 چھکے لگائے تھے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *