آرٹیکل 370 پر سچن پائلٹ اعلیٰ کمان کے ساتھ

Share Article
Article 370 with Sachin Pilot High Command

 

آرٹیکل 370 کو ہٹانے پر جیوتی رادتیہ سندھیا سمیت کانگریس کے کچھ اہم رہنماؤں کی حمایت کے بیانات کے درمیان راجستھان کے نائب وزیر اعلیٰ سچن پائلٹ نے کہا ہے کہ وہ آرٹیکل 370 پر پارٹی اعلیٰ کمان کے ساتھ ہیں۔ بدھ دوپہر اودے پور پہنچے پی سی سی چیف اور نائب وزیر اعلی پائلٹ نے میڈیا سے بات چیت کے دوران 370 میں علیحدہ علیحدہ اپنا کوئی موقف نہیں رکھا۔ انہوں نے کہا کہ اس معاملے میں کانگریس اعلی کمان نے میٹنگ کر کے اپنی پوزیشن کو واضح کر دیا ہے۔

قابل ذکر ہے کہ پائلٹ نے ایک دن پہلے آپ ٹویٹس میں جموں و کشمیر میں رہنماؤں کو حراست میں لئے جانے کی کارروائی کو غیر جمہوری قرار دیتے ہوئے انہیں فوری آزاد کرنے کی بات بھی کہی تھی۔

پائلٹ نے بھارتیہ جنتا پارٹی کی لیڈر سشما سوراج کے انتقال پر گہرا غم کا اظہار کیا۔ پائلٹ نے کہا کہ ان کو طویل عرصے تک پارلیمنٹ میں سشما سوراج کے ساتھ کام کرنے کا موقع ملا۔ وہ اچھے مزاج کی تھیں۔ ان کے انتقال سے نقصان پہنچا ہے۔

اودے پور میں سیوادل کا ہونے والے پروگرام کو لے کر انہوں نے کہا کہ کانگریس کی تنظیم سیوا دل کی ٹیم کے رکن خدمت خلق کا کام کرتے آئے ہیں اور آگے بھی کرتے رہیں گے۔ اس سلسلے میں کیمپ کے ذریعے نئے نوجوانوں کو سیوا دل کے کاموں کے بارے میں بتانا ہے۔ ساتھ ہی پارٹی کی پالیسی سے روبرو کرانا ہے۔
اس دوران، پائلٹ کے اودے پور پہنچنے پر ایئرپورٹ پر کانگریس کارکنوں نے ان کا استقبال کیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *