اپریل میں شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے ارجن کپور اور ملائکہ ارورہ؟

Share Article

 

ارجن کپور اور ملائکہ ارورہ کے افیئر کی خبریں مسلسل بحث میں بنی ہوئی ہیں۔ حال ہی میں ایک چیٹ شو کے دوران ملائکہ نے ارجن کو لے کر کہا تھا کہ وہ مجھے ایسے بھی اور ویسے بھی پسند ہے۔ اس دوران ان دونوں کے رشتے سے منسلک بڑی خبر سامنے آئی ہے۔ خبروں کی مانیں تو یہ دونوں اس سال اپریل میں شادی کے بندھن میں بندھ سکتے ہیں۔

 

मलाइका अरोड़ा

اس بات کا انکشاف دکن کرانکل نے اپنی رپورٹ میں کیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق ارجن اور ملائکہ عیسائی رواج سے اپریل میں شادی کر سکتے ہیں۔ کہا جا رہا ہے کہ یہ سیریمني پرائیویٹ ہوگی۔ اس میں رشتہ دار اور قریبی دوست ہی شامل ہوں گے۔ ارجن اور ملائکہ کے چاہنے والوں کے لئے یہ خبر کسی بڑی اچھی خبر سے کم نہیں ہے۔

 

malaika arora arjun kapoor

 

ملائکہ ارورہ اور ارجن کپور نے اپنے کے تعلقات کی کبھی بھی ذاتی طورپر تصدیق نہیں کی ہے۔ اگرچہ بالی ووڈ ستارے سے لے کر کچھ قریبی رشتہ دار ان دونوں کے تعلقات کی بات ضرور کہہ چکے ہیں۔ ارجن اور ملائکہ کو ایک دوسرے کو ڈیٹ کی خبریں طویل وقت سے آ رہی ہیں۔ ایسے میں شادی کی رسومات سے منسلک اس طرح کی خبر آنا کافی بڑا سرپرائز ہے۔

 

Image result for malaika and arjun wedding

ارجن اور ملائکہ کا افیئر س کی وجہ سے زیادہ بحث میں رہا کیونکہ دونوں کے درمیان عمر کا فاصلہ زیادہ ہے۔ ملائکہ 45 کی ہیں جبکہ ارجن 33 کے۔ یعنی ملائکہ ارجن سے 12 سال بڑی ہیں۔ کچھ دن پہلے ایسی خبریں بھی آئی تھیں کہ ملائکہ کو کپور خاندان نے قبول بھی کر لیا ہے۔ یہ دونوں اکثر ایک دوسرے کے ساتھ وقت گزارتے ہوئے دیکھے جاتے ہیں۔

 

Image result for malaika and arjun wedding

 

حال ہی میں یہ دونوں ایک ساتھ ممبئی ایئرپورٹ پر نظر آئےتھے۔آکاس امبانی کی شادی کے پری ویڈنگ فنکشن میں حصہ لینے کے لئے دونوں ساتھ روانہ ہوئے تھے۔ فی الحال یہ دیکھیں گے کہ یہ دونوں اپنے کے تعلقات کا ذاتی اعلان کب تک کرتے ہیں؟ اتنا ضرور ہے کہ ان دونوں کی شادی سے منسلک یہ خبر مداح کو خوش ضرور کر سکتی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *