بیماری کے بعد کام پر واپس لوٹے امیتابھ بچن، ٹویٹ کر دی معلومات

Share Article

بالی ووڈ کے شہنشاہ امیتابھ بچن صحت یاب ہوتے ہی دوبارہ کام پر واپس آ چکے ہیں۔ طبیعت ٹھیک ہوتے ہی امیتابھ کے بی سی کی شوٹنگ کے لئے سیٹ پر پہنچ گئے۔امیتابھ نے ٹوئٹر پر کے بی سی کے سیٹ سے کچھ تصاویر کو شیئر کیا ہے۔ امیتابھ نے ٹویٹ کیاکہ- ‘بغیر کام کا کوئی کام نہیں ہوتا …’

وہیں نو نومبر کو امیتابھ بچن نے ایک تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی، جس میں وہ بیڈ پر لیٹے ہوئے نظر آ رہے تھے اور سامنے ٹی وی پر فٹ بال میچ چل رہا تھا۔ بگ بی نے تصویر کے ساتھ کیپشن میں لکھا تھا- ‘پھول، جرابوں اور پریمیئر لیگ … مکمل دن. ‘آپ دیکھ سکتے ہیں۔

امیتابھ بچن کو کولکاتہ میں 25 ویں کولکاتہ انٹرنیشنل فلم فیسٹیول میں جانا تھا، لیکن طبیعت خراب ہونے کی وجہ سے وہاں نہیں گئے۔ امیتابھ نے اس کی اطلاع ٹویٹر پر دی تھی۔ امیتابھ بچن 15 اکتوبر کو ممبئی کے ناناوتی اسپتال میں روٹین چیک اپ کے لئے بھرتی ہوئے تھے۔ اگرچہ وہ اسپتال سے چار دن بعد گھر لوٹے۔ امیتابھ بچن ہمیشہ باقاعدہ چیک کے لئے اسپتال جاتے رہتے ہیں۔ وہ سال 2012 میں سرجری کی وجہ سے 12 دن کے لئے اسپتال میں داخل ہوئے تھے۔امیتابھ کو لیور سے منسلک مسائل کا سامنا ہے ۔ 1982 میں فلم ‘قلی’ کی شوٹنگ کے دوران امیتابھ کو چوٹ لگ گئی تھی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *