’برف: ایک کھیل‘ میں جج کا کردار ادا کریں گے امیتابھ بچن، عمران کے ساتھ الیانا آ سکتی ہے نظر

Share Article
iliyana

موجودہ دور میں ہندی سنیما کے سب سے بڑے سپراسٹارس میں شمارعظیم اداکار امیتابھ بچن تو ہمیشہ ہی اپنی اداکاری کی وجہ سے سرخیوں میں بنے ہی رہتے ہیں۔ کافی عرصے سے فلمی گلیاروں میں یہ اندازہ لگایا جا رہا تھا کہ رائٹر رومی جعفری اپنی ہدایت میں ایک فلم لے کر آ سکتے ہیں۔
Amitabh-Bachchan-and-Emraan-Hashmi
آپ کو بتا دیں کہ گزشتہ ہفتے ہی پیپنگمون ڈاٹ کام نے آپ کو بتایا تھا کہ یہ ایک کورٹ روم ڈراما ہوگی جس کا ٹائٹل ’برف‘ ہونے جا رہا ہے، اس کے ساتھ ہی اس فلم میں امیتابھ بچن اور عمران ہاشمی مرکزی کردار میں نظر آنے والے ہیں۔
BeFunky-Collage85-600x451

آج اس خبر میں ایک اور اہم نقطہ جڑنے جا رہے ہیں کہ اب اس کاسٹ میں ایک اداکارہ کا نام بھی جڑ گیا ہے۔ یہ اداکارہ اور کوئی نہیں بلکہ الیانا ڈیکروز ہونے والی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اب اس فلم کا نام ہوگا ’برف: ایک کھیل‘۔ اگر اب اداکارہ اس کاسٹ میں جڑتی ہیں تو وہ ایک ایسا کردار کریں گی جو اپنے شوہر کے ساتھ چیٹ کرتی ہے، بتا دیں کہ اداکارہ الیانا ڈیکروز آخری بار سال 2018 میں اجے دیوگن کے ساتھ فلم ’ریڈ‘میں نظر آئی تھیں۔

shahid
اس کے ساتھ ہی آپ کو آگاہ کرادیں کہ اس آنے والی بڑی فلم میں امیتابھ بچن جج کا کردار ادا کرتے ہوئے نظر آنے والے ہیں، اس کے پہلے امیتابھ بچن کو آپ فلم ’پنک‘ اور حالیہ ریلیز فلم ’بدلہ‘میں وکیل کا کردارکرتے ہوئے دیکھ چکے ہیں۔اس کے ساتھ ہی بتا دیں کہ ’برف: ایک کھیل‘ میں انو کپور اور سوربھ شکلا جیسے منجھے ہوئے اداکار بھی اہم کردار میں نظر آنے والے ہیں۔

آپ کو بتا دیں کہ رومی جعفری جو اس آنے والے پروجیکٹ کی ذمہ داری لے رہے ہیں انہوں نے سلمان خان سٹارر ’گاڈ تسی گریڈ ہو‘ سے سال 2008 میں اپنے ہدایت سفر کی شروعات کی تھی۔ اس آنے والی فلم کے میکرس نے الیانا ڈکروج کے علاوہ اداکارہ نیہا شرما کو بھی اس فلم میں ایکٹنگ کرنے کے لئے اپروچ کیا ہے۔ جہاں تک ہے ایک یا دو دن میں الیانا اس فلم کے لئے ہاں بول دیں گی۔ اس فلم کو پروڈیوز آنندپنڈت کرنے والے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی بتا دیں کہ فلم مئی یا جون تک میں فلور میں جا سکتی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *