علی گڑھ: بی جے پی جوائن کرنے پر عورت کو مکان سے نکالا، MP نے کہا دلائیں گے گھر

Share Article

 

 

علی گڑھ سے بی جے پی کے لیڈرستیش گوتم نے اعلان کیا ہے کہ بی جے پی کی رکنیت پر جس عورت کو مالک مکان نے گھر سے نکال دیا ہے، انہیں وزیر اعظم کی رہائش منصوبہ کے تحت گھر دلوائیں گے۔

اتر پردیش کے علی گڑھ سے ایک معاملہ سامنے آیا کہ رینٹل رہ رہی ایک خاتون نے بی جے پی کی رکنیت لی تو مالک مکان نے اسے گھر سے نکال دیا۔ اسے لے کر علی گڑھ سے بی جے پی کے لیڈڑ ستیش گوتم نے کہا ہے کہ وہ گھر سے نکالی گئی خاتون کو وزیر اعظم کی رہائش منصوبہ کے تحت گھر دلوائیںگے۔

یہ معاملہ تھانے تک پہنچ گیا ہے اور پولیس نے بھی شکایت درج کر لی ہے۔ اتوار کو علی گڑھ رہائشی گلستاں نے الزام لگایا کہ ہفتہ کو اس نے بھارتیہ جنتا پارٹی کی رکنیت لی لیکن جب ان کے مالک مکان کو یہ بات پتہ لگی تو انہوں نے فوری طور پر گھر خالی کرنے کو کہہ دیا۔ گلستاں نے الزام لگایا ہے کہ مالک مکان نے ان کے ساتھ بدتمیزی بھی کی۔وہیں اس صورت میں علی گڑھ کے ایس ایس پی آکاشكلهاري کا کہنا ہے کہ اس معاملے میں شکایت درج کر لی گئی ہے۔

ایس ایس پی کے مطابق، ابتدائی تحقیقات میں یہ سامنے آ رہا ہے کہ مالک مکان نے گلستاں سے بجلی بل کے 4000 روپے مانگے تھے۔ جس کے بعد دونوں کے درمیان بحث شروع ہو گئی۔ درمیان میں ہی اس کے بی جے پی جوان کرنے کو لے کر بھی تیکھی بحث چھڑ گئی۔ جس کے بعد اب شکایت درج کر لی گئی ہے۔

غور طلب ہے کہ 6 جولائی کو بھارتیہ جنتا پارٹی نے قومی سطح پر رکنیت مہم شروع کی ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے اس مہم کی شروعات کی اور مدھیہ پردیش کے سابق وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان کی قیادت میں یہ آگے بڑھ رہا ہے۔ اتوار کو ہریانہ کی مشہور رقاصہ سپنا چودھری نے بھی اسی مہم کے تحت بی جے پی کی رکنیت لی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *