عالیہ بھٹ نے شادی سے پہلے ہی پسند کر لیا اپنی بیٹی کا نام

Share Article

 

بالی ووڈ کی خوبصورت گرل عالیہ بھٹ سال 2018 سے ہی شادی کی خبروں کو لے کر بحث میں ہیں۔ وہ گلی کے لڑکے فلم سے سال 2019 کا آغاز کرنے جا رہی ہیں۔ ایک انٹرویو کے دوران انہوں نے پروفیشنل اور ذاتی فرنٹ پر باتیں کیں۔

View this post on Instagram

Tu reply kyu kiya???? #ApniAlbina #GullyBoy

A post shared by Alia 🌸 (@aliaabhatt) on

عالیہ بھٹ ان دنوں فلم ’گلی بوائے‘ کے پروموشن میں مصروف ہو ہیں۔ فلم میں وہ رنویر سنگھ کے اپوجٹ نظر آئیں گی۔ فلم کی کہانی ایک ریپر کی کہانی ہے۔ فلم میں عالیہ کے کردار کی جھلک جاری کئے جا رہے پرومو میں دیکھنے کو مل رہی ہے جس سے صاف دکھائی دے رہا ہے کہ وہ ایک دبنگ رول میں ہیں۔فلموں کے علاوہ وہ رنبیر کپور ساتھ ریلیشن شپ پر بھی بحث میں ہیں۔عالیہ اگرچہ ابھی شادی کرنے کے موڈ میں نہ ہوں، لیکن انہوں نے یہ تو بتا ہی دیا ہے کہ اگر ان کی بیٹی ہوگی تو وہ اس کا کیا نام رکھیں گی۔
حال ہی میں عالیہ ’گلی بوائے ‘کے پروموشن کے سلسلے میں رقص ریلٹی شو سپر ڈانسرمیں شریک ہوئیں۔ اس دوران کسی نے ان کے نام کا غلط تلفظ کر دیا اور انہیں عالیہ کی جگہ الما کہہ دیا۔ اس پر عالیہ نے کہا ‘الما بہت خوبصورت نام ہے۔ میں اپنی بیٹی کا نام الما رکھوں گی۔ عالیہ-رنبیر کے شادی کی افواہیں بھی خوب سرخیاں بٹور رہی ہیں۔ ایک رپورٹ کے مطابق عالیہ نے رنبیر سنگ شادی کی خبر پر کہا ‘ مجھے لگتا ہے کہ ابھی ایک وقفے کی ضرورت ہے۔ گزشتہ سال ہم لوگوں نے دو خوبصورت شادیاں دیکھیں۔ مجھے لگتا ہے کہ ابھی کچھ کرنے کا وقت ہے۔ فلمیں دیکھتے ہیں کام پر توجہ دیتے ہیں اور آگے کا آگے دیکھا جائے گا۔

 

’گلی بوائے‘کی بات کریں تو فلم 14 فروری کو ویلن ٹائن ڈے کے موقع پر ریلیز کی جائے گی۔ فلم کو لے کر لوگوں کے درمیان کافی کوریج ہے۔ رنویر پہلے ہی سمبا کے ذریعے سال 2019 کی شاندار آغاز کر چکے ہیں۔ فلم دسمبر 2018 کے آخر میں ریلیز ہوئی تھی مگر جنوری، 2019 میں بھی فلم نے شاندار کمائی کی۔عالیہ کی بات کریں تو ان کے پاس اب تخت، برهماستر اور کلنک جیسی فلموں میں نظر آئیں گی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *