پاکستان میں پرویز مشرف کے رشتہ دار کی شادی میں گانا گا کر پھنسے میکا سنگھ، AICWA نے لگائی پابندی

Share Article

بالی ووڈ سنگر میکا سنگھ اپنے ایک پرفارمنس کی وجہ سے مشکلات میں پھنستے نظر آرہے ہیں۔ دراصل، بھارت-پاکستان میں کشیدگی کے درمیان ان کا ایک ویڈیو حال ہی میں وائرل ہوا تھا۔ ویڈیوز پاکستان میں ان کی ایک پرفارمنس کا تھا۔ اب ویڈیو سامنے آنے کے بعد میکا سنگھ کا کافی مخالفت ہو رہی ہے۔

آل انڈیا سنے ورکرز ایسوسی ایشن AICWA نے میکا سنگھ پر پابندی لگایا ہے۔ آل انڈیا سنے ورکرز ایسوسی ایشن کے صدر سریش شياملال گپتا نے آفیشیل بیان جاری کر اس کی اطلاع دی ہے۔

ایسوسی ایشن کے صدر سریش شياملال گپتا نے کہا، “میکا کے فلم پروڈکشن ہاؤس، میوزک کمپنی اور آن لائن مواد پروواڈر کے ساتھ ان کے تمام كنٹریكٹس کو بائی کاٹ کرنے کا فیصلہ لیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ ایسوسی ایشن نے میکا کی تمام فلموں، گانے، نغمے اور انٹرٹینمنٹ کمپنی کے ساتھ کام کرنے پر بھی روک لگانے کا فیصلہ کیا ہے۔

سریش شياملال گپتا نے کہا، “آل انڈیا سنے ورکرز ایسوسی ایشن AICWA اس بات کا خیال رکھے گا کہ انڈسٹری میں کوئی بھی میکا سنگھ کے ساتھ کام نہیں کرے گا۔ اگر کوئی ایسا کرتا ہے تو اس کے خلاف لیگل ایکشن لئے جائیں گے اور اس کورٹ میں پیش ہونا ہوگا۔

انہوں نے کہا، “جب دونوں ممالک کے درمیان کشیدگی اپنے عروج پر ہے، اس وقت میں میکا نے ملک کے فخر سے بڑھ کر پیسوں کو زیادہ اہمیت دی۔

View image on Twitter

کس بات کے لئے میکاکی ہوری مخالفت؟
بتا دیں کہ گزشتہ دنوں میکا سنگھ کا ایک ویڈیو سامنے آیا تھا۔ ویڈیو میں وہ سابق صدر جنرل (ریٹائرڈ) پرویز مشرف کے رشتہ دار کی شادی میں پرفارم کرتے نظر آئے تھے۔ تمام لوگوں نے میکا کی پرفارمنس پر ناراضگی ظاہر کی۔ فینسنے میکا کو سوشل میڈیا پر جم کر troll بھی کیا اور فلم انڈسٹری سے میکا پر پابندی لگانے کا مطالبہ کیا تھا۔” “

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *