ایس پی لیڈر اعظم خاں کے قابل اعتراض بیان کے بعد رما دیوی نے ایسے دیا جواب

Share Article
Lok Sabha: Azam Khan makes sexist remark about BJP MP Rama Devi as she chairs

 

بی جے پی کے لیڈر رما دیوی Rama Deviنے ایس پی لیڈر اعظم خاں کی تبصرہ پر جمعہ کو جوابی حملہ کیا ہے۔ رما دیوی نے بولا ہے کہ اعظم خاں نے کبھی بھی خواتین کا احترام نہیں کیا۔ انہوں نے کہا کہ ہم سب کو معلوم ہے کہ اعظم نے جیہ پردا جی کے بارے میں کیا بولا۔ انہیں لوک سبھا میں رہنے کا کوئی حق نہیں ہے۔ میں اسپیکر سے انہیں ہٹانے کا مطالبہ کروں گی۔ اعظم خاں کو معافی مانگنی چاہئے۔

Image result for rama devi vs azam khan

بتا دیں کہ لوک سبھا میں سماج وادی پارٹی کے رام پور سے ممبر پارلیمنٹ اعظم خان نے جمعرات کو ایوان کی صدارت کر رہی بی جے پی رہنما رما دیوی کو لے کر ایوان میں قابل اعتراض تبصرہ کیا تھا۔ لوک سبھا میں تین طلاق پر بحث کے دوران اعظم خاں کی اس امريادت تبصرہ کے بعد ایوان میں بھاری ہنگامہ دیکھنے کو ملا تھا۔

اعظم خاں کہ اس تبصرے کے بعد بھارتیہ جنتا پارٹی کے لیڈروں نے سماج وادی پارٹی کے ایم پی سے فوراً معافی مانگنے کو کہا تھا۔ مرکزی وزیر قانون روی شنکر پرساد نے کہا کہ اپنی اس تبصرے کے لئے اعظم خاں معافی مانگیں۔

Image result for rama devi vs azam khan

اگرچہ، اعظم خان نے تنازعہ کو طول پکڑتا دیکھ صفائی دی اور کہا کہ میں نے یہ کہا تھا کہ آپ میری پیاری بہن ہو۔ انہوں نے کہا کہ اگر میں نے پارلیمنٹ کی عزت کے خلاف کوئی بات بولا ہو تو استعفیٰ دینے کو تیار ہوں۔ اس کے بعد اعظم خان ایوان سے واک آؤٹ کر گئے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *