جنسی تعلقات کے بعد آپ بھی کرتے ہیں پارٹنر کے ساتھ یہ حرکت تو انہیں دے رہے ہیں دکھ

Share Article

 

جنسی تعلقات میں بہت چھوٹی چھوٹی باتوں کا خیال رکھنا پڑتا ہے۔ نہیں تو بہت ہی کم وقت میں رشتے خراب ہونے لگتے ہیں. سیکس ریلیشن خراب نہ ہو اس کے لئے میاں بیوی کو ہی خیال رکھنا پڑتا ہے. ان میں کچھ باتیں ایسی ہوتی ہیں جنہیں آپ نہیں جانتے ہوں گے. کچھ لوگوں کی جنسی زندگی بہت اچھی ہوتی ہے لیکن انجانے میں کچھ ایسی بھی غلطیاں ہو جاتی ہے جس سے خودپارٹنر ہرٹ ہو سکتا ہے اور اکثرانسان ان چیزوں کو ضروری نہیں سمجھتے ہیں، تو جانیے ان انجانی باتوں کو جنہیں جاننے کے بعد اپنی سیکس لائف کو اور بھی دلچسپ بنا سکتے ہیں۔

 

 

1. جنسی زندگی کا سب سے اہم حصہ ہوتا ہے اور اس دوران اگر آپ پارٹنر کے سامنے کسی اور عورت کی بات کرتے ہیں تو اسے بالکل بھی اچھا نہیں لگتا ہے. ایسے میں آپ کو احتیاط کرنا چاہئے اور ساتھ ہی ساتھ سیکس کے بعد اپنی پارٹنر سے کسی غیر عورت کی بات نہ کریں۔

 

 

2. سیکس کے بعد خواتین اپنے پارٹنر سے بات کرنا پسند کرتا ہے لیکن اس دوران اگر آپ اپنے پارٹنر کی باتوں کا جواب نہیں دیتے ہیں تو انہیں بہت برا لگ سکتا ہے۔ لہٰذا جنسی تعلقات کے بعد انہیں اگنور نہ کریں۔

 

Image result for romance

 

3. کچھ لوگوں کی ایسی عادت ہوتی ہے کہ جنس کے فوراً بعد وہ اپنی پارٹنر کے علاوہ دوسرے کاموں میں مصروف ہو جاتے ہیں یا پھر سو جاتے ہیں تو آپ کو بھی ایسا کرتے ہیں تو آپ غلط کرتے ہیں۔ سیکس کے بعد جب آپ ان کو چھوڑ کر جاتے ہیں تو خواتین پارٹنر کو لگتا ہے کہ آپ صرف سیکس کے

ہی بھوکے ہیں اور آپ ان سے کوئی لگاؤ نہیںرکھتے۔ لہٰذا جب بھی آپ بستر سے باہر آئے تو اپنی خاتون پارٹنر کو ‘کس کریں اور پھر بستر سے باہر آئےتو کس کریں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *