سالی کو دیکھتے ہی شکتی کپور نے سنائی ایسی شاعری، مذاق میں بولي- ‘ایسے ہی میری بہن کو پھنسایا

Share Article
On Kapil Sharma’s show, Padmini Kolhapure recalls how Anil Kapoor got her on board for Woh Saat Din with tasty food

 

دی کپل شرما شو میں اس ہفتے ایکٹر شکتی کپور اور پدمنی کولہا پوری نے انٹری کی۔ شو میں پہنچیں پدمنی کولہا پوری نے بتایا کہ انهونے 7 سال کی عمر میں بالی ووڈ میں قدم رکھا تھا۔ کم ہی لوگوں کو معلوم ہوگا کہ پدمنی ایک پلے بیک سنگر بننا چاہتی تھیں جبکہ ان کی دادی نے ایکٹنگ کرنے پر زور دیا۔ اس طرح انہیں دیو آنند نے فلم عشق عشق عشق میں کاسٹ کیا۔

Image result for padmini kolhapure in kapil sharma show

پدمنی کولہا پوری کے انکشاف کے بعد کپل ان کر رکویسٹ کرتے ہیں کہ وہ ان کے سیٹ پر گانا گائیں۔ پدمنی بھی انہیں مایوس نہیں کرتیں اور کہتی ہیں کہ ساتھ میں انہیں بھی گانا پڑے گا۔ پدمنی نے فلم سوتن کا گانا ‘شاید میری شادی کا خیال۔ گاتی ہیں۔

Image result for padmini kolhapure in kapil sharma show

شو میں شکتی کپور نے جیسے ہی انٹری کی انہوں نے پدمنی کو دیکھ کر شاعری سنائی۔ شکتی کپور نے کہا کہ ‘بغیر دیکھے تیری تصویر بنا سکتا ہوں. .. بغیر ملے تیرا حال بتا سکتا ہوں … ارے میری محبت میں اتنی طاقت ہے کہ تیری آنکھ کے آنسو، اپنی آنکھ سے نکال سکتا ہوں۔

Image result for padmini kolhapure in kapil sharma show

شکتی کپور کی اس شاعری کو سن کر پدمنی کولہا پوری نے فوراً کہا کہ ‘ایسی شاعری سنا کر ہی انہوں نے میری بہن کو پھنسا لیا تھا۔ بتا دیں کہ شکتی کپور نے پدمنی کولہا پوری کی بہن شواگي سے شادی کی ہے۔ اس طرح رشتے میں پدمنی کولہا پوری، شکتی کپور کی سالی لگتی ہیں۔ یہ قصہ شروع ہونے کے بعد شکتی کپور نے اپنی محبت کی کہانی بھی بتائی۔

Image result for shakti kapoor wife shivangi kolhapure

شکتی کپور نے کہا کہ ‘اس وقت میں فلم قسمت کر رہا تھا۔ سیٹ پر ایک دن ایک پتلی سی لڑکی کو دیکھا جو انتہائی خوبصورت تھی۔ میں نے اسے تھوڑی لائن ماری اور چلا گیا لیکن میں نے قسم کھائی کہ شادی کروں گا تو اس مراٹھن کے ساتھ ہی کروں گا۔ پھر ہم نے خاندان کو بتائے بغیر شادی کر لی۔ اس کے بعد ہمارا بیٹا ہوا۔ میرے سسرال والے بھی مان گئے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *