پانی کے بعداب پٹریوں پر پرینکا گاندھی ، ہرڈبے میں لوگوں سے کریں گی ملاقات

Share Article
priyanka-gandhi

لکھنؤ:اتر پردیش میں لوک سبھا انتخابات کے مد نظر وو یاترا کے بعد کانگریس جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی واڈرا اب ٹرین کے ذریعے سفر کریں گی۔ ذرائع کے مطابق دہلی سے کانپور تک کی ان کی مجوزہ سفر کے پروگرام کو حتمی شکل دی جا رہی ہے۔ اس بار پرینکا پھر نہ صرف بی جے پی کے گڑھ وسطی یوپی کو سیندھ لگائی گئیں، بلکہ وہ ایودھیا میں بھی نظر آئیں گی۔ بتایا جاتا ہے کہ وسط یوپی بھی کبھی کانگریس کا اچھا تسلط رہتا تھا۔ اگر تعداد پر غور کریں تو 2014 کے لوک سبھا انتخابات میں سینٹرل یوپی کی 17 سیٹوں میں سے بی جے پی کو 14 پر کامیابی ملی تھی، جبکہ 2009 میں کانگریس سینٹرل یوپی میں 11 سیٹیں جیتی تھی۔

پرینکا گاندھی نے وارانسی سے نئی دہلی کے لئے روانہ ہونے سے پہلے ہی ہولی کے بعد پروگرام طے کرنے کی ہدایات دے دیئے تھے۔ پارٹی کے ایک سینئر رہنما نے کہا کہ پرینکا گاندھی واڈرا کی یاترا کو حتمی شکل دی جا رہی ہے۔ ٹرین سفر کے دوران پرینکا گاندھی واڈرا راستے میں پڑنے والے تمام پارٹی کارکنان کے لئے تشہیر کریں گی۔ ٹرین سفر کے ساتھ پرینکا گاندھی واڈرا کے فیض آباد سے اناؤ تک کے پروگرام کو بھی حتمی شکل دی جا رہی ہے۔ اس دوران پرینکا رائے بریلی اور امیٹھی میں بھی انتخابی مہم کرتی نظر آئیں گی۔

غور طلب ہے کہ 18 مارچ کو پریاگ راج میں سنگم کنارے پوجا۔ارچنا کے بعد گنگا سفر شروع کر انتخابی مہم کا آغاز کیا تھا۔ تین دن کی تقریباً 140 کلومیٹر کے سفر میں پرینکا نے تقریباً نصف درجن لوک سبھا حلقوں کے ووٹروں سے ملاقات کی تھی۔ اس دوران انہوں نے کارکنوں میں جوش بھرنے کے ساتھ اسی طرح ملاحوں سے لے کر طالب علموں سے براہ راست بات چیت کی تھی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *