ایروانڈیا شو: رافیل نے دی ونگ کمانڈر ساحل گاندھی کو خراج تحسین پیش

Share Article

 

بنگلور میں یرو انڈیا شو میں رافیل نے سست رفتار سے پرواز بھر کر ونگ کمانڈر ساحل گاندھی خراج عقیدت پیش کیا۔

 

Image result for air india show

بنگلور میں یرو انڈیا شو کے شروع ہونے سے پہلے دو سورج کرن طیاروں کے حادثے کے باوجود پہلے دن اس ایئر شو میں تمام طیاروں نے اپنے شاندار کارنامے دکھائے۔ ریہرسل کے دوران منگل کو طیارے حادثے میں جان گنوانے والے ونگ کمانڈر ساحل گاندھی کو لڑاکا طیارے رافیل نے سست رفتار سے پرواز بھر کر خراج عقیدت پیش کیا۔ اس کے بعد رافیل نے پرواز کے بعد آسمان میں کارنامے دکھائے۔

 

وزیر دفاع نرملا سیتا رمن نے پانچ روزہ ایئر اسپیس اور ڈیفنس ایكس پو کا اجرا کیا، جہاں مدعو پانچ ہزار مہمانوں نے لڑاکا جیٹ، ہیلی کاپٹر اور سول طیاروں کی شاندار کلاباجی کا تجربہ لیا۔ اس ایئر شو میں بہت ایئر کرافٹس حصہ لے رہے ہیں جن میں رنگے ہوئے، اے ایل ایچ دھرو ہیلی کاپٹربھی شامل ہے۔ ملک کے پہلے میک انڈیا لڑاکا طیارے جس نے بھی کارنامے میں اپنی طاقت دکھائی۔

 

Image result for air india show

ایرو انڈیا میں تین رافیل لڑاکا طیارے شامل ہیں، جن میں دو پرواز ڈسپلے اور ایک جامد ڈسپلے والا ہے۔ دو انجنوں والا اور ملٹی رول فرانسیسی طیارے رافیل ہوا سے ہوا اور ہوا سے زمین پر حملہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ ہائی ٹیک چوتھی نسل کا فائٹر پلین رافیل ان دنوں آپ کی قیمتوں اور سودے کو لے کر تنازعات میں ہے۔فرانس کی کمپنی دسلٹ ایوی ایشن انڈین ایئر فورس کے بنگلور میں ايلاهانكا ایئر بیس میں اپنا لڑاکا طیارے رافیل اڑا رہی ہے۔

 

Image result for air india show

سکھوئ ایس یو -30 ایک روسی لڑاکا طیارے ہے۔ اسے سکھوئ ایوی ایشن كرپورشن نے بنایا ہے۔ یہ ہوا سے ہوا اور ہوا سے زمین پر حملہ کرنے کے قابل ہے۔ F / اے -18 سپر هورنےٹ بھی ایئر شو کا حصہ ہے۔ یہ ایک جڑواں انجن والا ایک ملٹيرول فائٹر ہوائی جہاز ہے.سپر، Hornet میں ایک انٹرنل 20 ملی میٹر M61 روٹری کینن ہے اور یہ ہوا سے ہوا میں مار کرنے والے میزائل اور ہوا سے سطح پر مار کرنے والے ہتھیار لے جا سکتا ہے. اس کے علاوہ یہ پانچ ایندھن ٹینکوں کو بھی لے جا سکتا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *