اسرو کا ایک ساتھ 29 سیٹلائٹ لانچ، پہلی بار 3 الگ الگ کلاسوں کیلئے بھیجا مشن

Share Article

mission-with-many

چنئی: انڈین اسپیس ریسرچ آرگنائزیشن(اسرو) نے پیر کو شرہری کوٹا کے ستیش دھون خلائی مرکز سے 29 نینو سیٹلائٹس لانچ کئے۔ ان میں بھارت کا ایک سیٹلائٹ ایمسیٹ، 24 امریکہ کے، 2 لتھوانیا کے اور 1۔1 سیٹلائٹ اسپین اور سوئٹزرلینڈ کے ہیں۔ یہ پہلا موقع ہے جب اسرو ایک مہم میں تین الگ الگ کلاسوں میں آلات نصب کر رہا ہے۔ صبح 9:27 بجے پی ایس ایل وی سی 45 راکٹ کی مدد سے یہ لانچنگ کی گئی۔

ایمسیٹ استعمال الیکٹرومیگنیٹک اسپیکٹرم کی پیمائش کے لئے کیا جائے گا، اس کے ذریعے دشمن ممالک کے ریڈار سسٹم پر نظر رکھنے کے ساتھ ساتھ ان کی لوکیشن کا بھی پتہ لگایا جا سکے گا۔ بھیجے جا رہے مصنوعی سیارہ میں ایمسیٹ وزن 436 کلو گرام اور باقی 28 مصنوعی سیارہ کے کل وزن 220 کلو گرام ہے۔

یہ مہمتقریباً 180 منٹ کا ہے، پہلے 17 منٹ پورے ہونے پر پی ایس ایل وی 749 کلومیٹر کی اونچائی پر ایمسیٹ کو قائم کرے گا، اس کے بعد چوتھے مرحلے میں لگے سولر پاور کے انجن کو چلانے کی طرف سے قریب 504 کلو میٹر کی اونچائی پر غیر ملکی نینو سیٹیلائٹس قائم کرے گا۔ اس کے بعد چوتھے مرحلے میں ہی راکٹ کو 485 کلو میٹر اونچائی پر لایا جائے گا، جہاں یہ ربٹل پلیٹ فارم کا کردار نبھا رکر اپنے ساتھ لائے تین تجرباتی پیلوڈ کی مدد سے چندریان ۔2 مہم سے منسلک کچھ خاص تجربے پورے کرے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *