اداکارہ کا الزام – آڈیشن کے دوران ، ایک ‘بڑے اسٹار نے میری اسکرٹ میں اپنا ہاتھ ڈال دیا تھا

Share Article
Actress’s charge – During the audition, a ‘big star’ put her hand in my skirt

جیمس بانڈ کی فلم اسكائے پھال میں ‘بانڈ گرل کے طور پر نظر آنے والی اداکارہ ناومی ہیرس نے ایک بڑے اسٹار پر جنسی استحصال کا الزام لگایا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ ایک بار آڈیشن کے دوران ایک ‘بڑے اسٹار نے ان کا جنسی حملہ کیا تھا۔ اداکارہ کے بتایا کئی بار انہیں فلم انڈسٹری میں کام کے دوران اس طرح کی کوشش کرنے والے مردوں کا سامنا کرنا پڑا۔

Image result for naomie harris

ممبئی: ہالی ووڈ کی کلٹ جاسوسی فلم سیریز جیمس بانڈ میں کردار نبھانے والی اداکارہ ناومی ہیرس نے ایک بڑے اسٹار پر سنگین الزام لگائے ہیں۔ کبھی آسکر کیلئے نامزد ہو چکی اس اداکارہ نے کہا کہ جب وہ تقریبا 15 سال کی تھیں تب یہ واقعہ ان کے ساتھ پیش آیا تھا۔ ناومی ہیرس نے کہا، ‘میں ایک آڈیشن کیلئے گئی تھی۔ تبھی اس نے میری اسکرٹ میں ہاتھ ڈال دیا۔ میرے لئے سب سے زیادہ چونکانے والی بات یہ تھی کہ اس وقت کاسٹنگ ڈائریکٹر اور ایک مشہور ڈائریکٹر بھی وہاں موجود تھے، لیکن وہاں کسی نے ایک لفظ تک نہیں بولا۔ شاید وہ لوگ اس اسٹار کی بڑی شخصیت اور عہدے کے مد نظر آج تک منھ نہیں کھولے۔ سب سے دکھ کی بات یہ ہے کہ وہ اسٹار اب بھی انڈسٹری میں کافی رسوخ دار ہے۔

Image result for naomie harris

اداکارہ کے مطابق ، فلم انڈسٹری میں کام کرتے ہوئے کئی بار انہیں ایسی کوششیں کرنے والے مردوں کا سامنا کرنا پڑا۔ لیکن کیمبرج میں جو تعلیم انہوں نے حاصل کی اس نے انہیں ہر بار اس سے بچنے میں مدد کی۔

Image result for naomie harris

ناومی ہیرس کا کہنا ہے ، “میرے خیال میں ہم سب کے پاس دماغ ہوتا ہے۔ اگر ہم اسے استعمال کریں تو کئی مرتبہ ایسے حالات سے باہر نکل سکتے ہیں۔”بقول ہیرس “مرد جانتے ہیں کہ وہ اس برتاؤ کے بعد بچیں گے نہیں۔ لیکن وہ ایسا کرنے سے پہلے کبھی نہیں سوچتے ہیں۔”

Image result for naomie harris

قابل ذکر ہے کہ جیمز بانڈ سیریز کی آنے والی فلم ‘نو ٹائم ٹو ڈائی میں کام کر رہی ہیں۔ فلم میں ان کا کردار مس مونی پینی کا ہے۔ وہ فلم بانڈگرل ہوںگی۔ اب ناومی کی عمر 43 سال ہے۔ وہ بانڈ سے پہلے 25 سے زیادہ فلموں میں کام کر چکی ہیں۔ صرف یہی نہیں وہ 10 سے زیادہ ٹی وی شوز بھی کرچکی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *