دیکھئے ویڈیو:اکشے کمار نے 2000 لڑکیوں کو سکھائی سیلف ڈیفنس کی تکنیک

Share Article
akshay
بالی ووڈ کے کھلاڑی کمار یعنی اکشے کمار ایک ایسے اسٹار ہے جو خواتین کوبااختیار بنانے اور عورتوں کے سیلف ڈیفنس کے بارے میں بہت فعال ہیں۔ اکشے ہمیشہ خواتین کے حقوق کے لئے کھڑے ہوئے نظر آتے ہیں۔ ایسے میں سال 2017 میں نئے سال کے جشن کے موقع پر بنگلور وچھیڑچھاڑمعاملے کے پیش نظر لڑکیوں کو تربیت اورسیلف ڈیفنس تربیت کیمپ کے ذریعے وہ انہیں ٹریننگ دیتے ہیں۔اکشے کمار ایک ایسے سٹار ہیں جنہیں مارشل آرٹس سے بہت پیار ہے اور اس طرح سے انہوں نے لڑکیوں کو اس کی ٹریننگ دینی شروع کر دی ہے۔
آج، انہوں نے ایک بار پھرٹھانے میں اسکولی لڑکیوں کے لئے ایک تربیتی کیمپ کا انعقاد کیا، جہاں انہوں نے انہیں کچھ بنیادی سیلف تکنیک سکھائی۔اکشے نے اسٹاگرام پر ایک ویڈیو پوسٹ کیا جس میں انہیں ایک لڑکی کو اپنے حملہ آور سے بچنے کے لئے مختلف تکنیک کو سکھاتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ انہوں نے اس ویڈیو کیپشن دیا، ’’آج ٹھانے کے ہمارے سیلف ڈیفنس ٹریننگ کیمپ میں پاس کے اسکولوں کی 2000 پلس لڑکیوں کاایک ٹرن آؤٹ دیکھ خوشی ہوئی۔ ورکشاپ میں انہیں کچھ بنیادی سیلف ڈیفنس تکنیک سکھانا تھا۔ یہ امید کرتا ہوں کہ یہ مددگار ثابت ہوگا، تاکہ ہمارے تربیتی مرکز میں اور بھی لڑکیاں آئیں۔


اکشے کو ایک اسکولی لڑکی کو کچھ بنیادی چالیں سکھاتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔وہیں اس دوران وہاں جمع بھیڑ کو چلاتے ہوئے آپ دیکھ سکتے ہیں۔اکشے کے ذریعے اس شاندار پہل کو دیکھ کر ان کے لئے لوگوں کے ذہن میں اور بھی احترام جاگ اٹھا ہے۔ ایسے میں نوجوان لڑکیوں کو کچھ ضروری اپنے دفاع تکنیک سکھانے کے لئے اس مصروف پروگرام سے وقت نکالنے کے لئے اکشے کو ہم سلام کرتے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *