ایک اچھے ‘اداکار میں ہوتی ہے صرف اتنی سی بات! سنئے ایک کامیاب ماڈل کی کہانی

Share Article

 

سونم چھابرا ایکٹنگ کو لے کر لوگوں میں کئی طرح کے بھرم ہیں جو ان کا کریئر برباد کر دیتے ہیں۔ آج ہم آپ کو ایکٹنگ سے منسلک کچھ ایسی باتیں بتانے جا رہے ہے جو ایک اداکارکو پتہ ہونا چاہئے۔ لیکن کیا آپ کو معلوم ہے ایک اچھا اداکار بننے کے لئے کیا ضروری ہوتا ہے خود سنیے سونم سے جو بہت انسپائير ہوکر باتیں بتا رہی ہیں۔

 

 

ممبئی میں ہر روز لاکھوں لوگ نگری میں اپنا کریئر بنانے کا خواب لے کر آتے ہیں۔ سب کے آنکھوں میں شاہ رخ اور ایشوریہ کی تصویر تو ذہن میں رہتی ہیں ہیں ۔فلم انڈسٹری، اوپر سے ماڈل اور پھر ماڈل سے سیلیبریٹی، سرخ قالین، صفحہ 3 اور پتہ نہیں کیا کیا؟ انہیں لگتا ہے کی خوبصورت هيروئن، چمک دھمک، ہیرو کی بااثر انٹری یہ تو وہ ہے جو لگتا ہے۔نہیں دیکھ پاتا، حقیقی کہانی وہیں پوشیدہ ہوتی ہیں۔ کچھ اس میں کامیاب ہو بھی جاتے ہیں تو کچھ مایوس اور پریشان ہوکر غلط قدم تک اٹھا لیتے ہیں۔

 

سونم چھابرا انہی میں سے ایک ہیں جو ممبئی ایک خواب لے کر آئیں تھی اور آج کامیاب بھی ہیں۔ سونم نے بالی ووڈ میں محنت سے لے کر کامیابی تک، کھل کر بات کیں، بتایا کہ نوجوانوں کو مایوس ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ آج اچھا ایکٹر بننے کے لئے – ٹیلی ویژن انڈسٹری اور بالی ووڈ کے بڑھتے تسلط کی وجہ سے ایکٹنگ کے میدان میں اب پہلے سے بہت زیادہ راستے کھل گئے ہے۔

 

 

لہٰذا ہر سال لاکھوں اداکارائوں کی ضرورت پڑتی ہے جو فلموں، سيريلس، فلمز، ویب سریز، کارپوریٹ فلم اور سوشل میڈیا کے پلیٹ فارم پر کام کرتے ہیں۔ حالانکہ ایکٹنگ کرنا جتنا آسان لگتا ہے اتنا ہوتا نہیں ہے۔ ہر سال لاکھوں لڑکے لڑکیاں ممبئی آتے ہیں صرف ایکٹر بننے کے لئے لیکن ان میں سے بہت سوں کو تو ایکٹنگ کی اے بی سی کے بارے میں بھی نہیں پتہ ہوتا ہے۔صرف اچھی شکل اس میدان میں کام نہیں دلوا سکتی، آپ کو ایکٹنگ آنی بھی ضروری ہے۔

 

Image result for sonam chhabra hot

 

ایکٹنگ کو لے کر لوگوں میں کئی طرح کے بھرم ہیں جو ان کا کریئر برباد کر دیتے ہیں۔ آج ہم آپ کو ایکٹنگ سے منسلک کچھ ایسی باتیں بتانے جا رہے ہے جو ایک اداکارکو پتہ ہونا چاہئے۔ لیکن کیا آپ کو معلوم ہے ایک اچھا اداکار بننے کے لئے کیا ضروری ہوتا ہے خود سنیے سونم سے جو بہت انسپائير ہوکر باتیں بتا رہی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *