20 سالہ ہندوستانی باکسر چمپئن کی پریکٹس کرتے وقت ہوئی موت

Share Article
20-year-old boxer faints during practice, dies

 

20 سالہجیوتی پردھان جو کہ قومی سطح پر بنگال کی جانب سے باکسنگ میں لیڈرشپ کر چکی تھی، پریکٹس کرتے دوران وہ بیہوش ہو گئی۔ بیہوشی کی حالت میں انہیں اسپتال لے جایا گیا۔ جہاں علاج شروع ہوتے ہی دل کا دورہ پڑنے سے ان کی موت ہو گئی۔ ان کی باڈی کو پوسٹ مارٹم کے لئے بھیج دیا گیا ہے۔

Image result for boxer jyoti pradhan

جیوتی جس کلب میں پریکٹس کر رہی تھیں، WBABF یعنی مغربی بنگال سے ایمچورباکسنگ فیڈریشن نے بھی اس واقعہ کی ایک تفصیلی رپورٹ مانگی ہے۔ موقع پر موجود کلب کے اراکین کے مطابق، وزیر نے پہلے رنگ میں ایک ساتھی کے ساتھ پریکٹس کی اور اس کے بعد وہ پنچنگ بیگ کے ساتھ پریکٹس کر رہی تھیں۔ وہ تقریبا 4.30 بجے اچانک گر گئیں۔جب ٹرینر انہیں ہوش میں نہیں لا سکے تو انہیں فوراً ایس ایس کے ایم اسپتال پہنچایا گیا۔ ڈاکٹروں نے کہا کہ جب انہیں اسپتال لایا گیا اس وقت ان کی سانس چل رہی تھیں۔ پھر وہ ان ایمرجنسی وارڈ میں لے گئے لیکن علاج شروع کرنے سے پہلے ہی انہیں کارڈیک آریسٹہو گیا۔

Image result for boxer jyoti pradhan

جیوتی پردھان کولکاتا کے جوگیش چندر لاء کالج کی طالبہ تھیں۔ اسکول کے دنوں ہی پردھان نے باکسنگ دنیا میں اپنا نام بنا لیا تھا۔ انہوں نے اسکول کے دوران بھی نیشنل میں حصہ لیا تھا۔ اس کے بعد وہ سینئر سطح پر پہنچ گئی تھیں اور 2018 میں 60 کلو کلاس میں روہتک میں ریاست کی نمائندگی کی تھی۔ انہوں نے چھ ماہ پہلے آل انڈیا باکسنگ کلاسک میں بھی تمغے جیتے تھے۔کسی کو یہ یقین نہیں ہو رہا کہ اکیلے پریکٹس کرنے سے کسی کی موت کس طرح ہو سکتی ہے۔بہت باکسر نے اس واقعہ پر حیرت ظاہر کی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *