ملائم کے سالگرہ پر بٹا 81 کلو لڈو، اسٹیج پر اکھلیش

Share Article

سماج وادی پارٹی کے سرپرست اور اتر پردیش کے سابق وزیر اعلی ملائم سنگھ یادو لکھنؤ میں اپنی 81 ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔

سماج وادی پارٹی کے سرپرست اور اتر پردیش کے سابق وزیر اعلی ملائم سنگھ یادو اپنا اپنا 81 واں سالگرہ لکھنؤ میں منا رہے ہیں. ایس پی صدر اور یوپی کے سابق وزیر اعلی اکھلیش یادو اسٹیج پر موجود ہیں. اس دوران کارکنوں کے درمیان 81 کلو لڈو تقسیم کیا۔

بتا دیں کہ اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے ٹویٹ کے ذریعے ملائم کو سالگرہ کی مبارک باد دی ہے. وزیر اعلی یوگی نے ٹویٹ میں لکھا، “اتر پردیش کے سابق وزیر اعلی ملائم سنگھ یادو جی کو سالگرہ کی دلی خواہشات. میں شری رام سے ان صحت مند اور فعال زندگی کا متمنی ہوں۔

ملیں گے چچا-بھتیجا؟
بہرحال، پروگریسو سوشلسٹ پارٹی کے صدر شیو پال یادو نے حال ہی میں ایس پی سپریمو اکھلیش یادو سے ہاتھ ملانے کے اشارے دیے ہیں. انہوں نے کہا تھا، ‘ہم چاہتے ہیں نیتا جی کی سالگرہ (22 نومبر) پر خاندان میں اتحاد بڑھ جائے تو اچھا ہے. ہماری کوشش ہے بھتیجا سمجھ لے گا تو حکومت بنا لے گا، وزیر اعلی ہمیں تو بننا نہیں ہے۔

شیو پال نے کہا کہ ہماری ترجیح ہے سماجوادی پارٹی، کیونکہ ہم نے لمبی مدت سے نیتا جی کے ساتھ کام کیا ہے ہماری نظریہ بھی سماجوادی ہے. نیتا جی کی سالگرہ کے موقع پر دونوں پارٹیاں اتحاد کے لئے آگے بڑھے یہی ہماری کوشش ہے. اگرچہ اکھلیش یادو نے جمعرات کو صاف کر دیا ہے کہ وہ کسی کے ساتھ اتحاد کر الیکشن نہیں لڑیں گے۔

ملائم سنگھ یادو نے گزشتہ سالگرہ کے موقع پر بیٹے اکھلیش اور بھائی شیو پال سنگھ یادو، دونوں کے ساتھ مختلف کیک کاٹا تھا. اس دوران نیتا جی نے دونوں کی ہی پارٹیوں کو نعمت دے کر سیاسی پنڈتوں کو بھی چکرا دیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *