6 بیسٹ سیکس پوزیشن جو کبھی بھی کہیں بھی آپ کو دیں گی پورا کا پورا مزہ

Share Article
sex1

اچھے سیکس(مباشرت) کیلئے بہت ضروری ہو جاتا ہے کہ آپ اچھا سیکس جانکاری بھی پڑھ لیں۔ہزاروں سال پہلے لکھا گیا ’کاما ستر‘ (کامسوتر)نہیں پڑھ سکتے تو کم از کم’ کاماستر‘ کے کچھ ضروری باتوں کو ہی پڑھ لیجئے ۔مباشرت سے متعلق علم کہتا ہے کہ وہی مرد اپنی عورت کو جنسی تعلقات میں مکمل طور پر مطمئن کر سکتا ہے جو بہتر جنسی پوزیشن کا علم رکھتا ہے۔ مرد اور عورت جب مباشرت کرتے ہیں تو کچھ خاص قسم کی جنسی پوزیشن ہی دونوں کو مکمل طور پر مطمئن کر سکتی ہے۔
تو آج ہم آپ کو کاما ستر کی کچھ ایسی ہی بیسٹ سیکس پوزیشن کے بارے میں بتانے والے ہیں جو آپ کہیں بھی اور کبھی بھی مطمئن کر سکتی ہیں۔

1. مرد جلدی تھکتے ہیں لہذا فیس ٹوفیس اچھا ہے
مردوں کے ساتھ آج کل ایک بڑا مسئلہ ہے کہ وہ سیکس کرتے وقت بہت جلدی تھکنے لگتے ہیں اور اس کی وجہ سے خواتین سیکس کاپورامزہ نہیں لے پاتی ہیں۔اسلئے کاما سترکہتا ہے کہ اگر مرد کا عضو تناسل چھوٹا ہے یا وہ جلدی تھکتا ہے تو مرد نیچے رہے اور عورت کو اوپر آ جانے دیں۔ اس پوزیشن میں خاتون کو بیحد خوشی حاصل ہو رہی ہوتی ہے۔ ساتھ ہی ساتھ مرد کو تھوڑا کم زورلگانا پڑتاہے لیکن مزہ دونوں کو ہی برابر لگتاہے۔ اس سیکس پوزیشن کولیٹ کر کرنے سے اچھا ہے کہ بیٹھ کر کیا جائے۔
sex2

2. فولڈیڈ ڈیک سیکس پوزیشن
اگر مرد کے اندر اچھی سیکس پاور ہے اور وہ اپنی محبوبہ کو پوری طرح سے سیکس کامزہ دینا چاہتا ہے تو اس کام کے لئے فولڈیڈ ڈیک سب سے اچھی سیکس پوزیشن بتائی جاتی ہے۔ لیکن ان کو کرنے کے لئے کم از کم 10 منٹ کا وقت تو مرد کے پاس ہونا ہی چاہئے اور ان 10 منٹ میں اس کی محبوبہ مکمل طور پر مطمئن بھی ہو جائے گی۔

Hot-couple
3. سب سے بہتر ہے ڈوگی سیکسپوزیشن
اگر آپ کی کمر میں کسی قسم کا درد نہیں ہے اور آپ سیکس کے پورے مزے لینا چاہتے ہیں تو ایسے میں آپ کیلئے ڈوگی پوزیشن سب سے بہتر ہے۔ یہ ایک عام سی ہی پوزیشن ہے لیکن لڑکیوں کو اس پوزیشن میں کافی جلدی لطف آنے لگتا ہے۔ یہ زیادہ تھکا دینے والی بھی پوزیشن نہیں ہے لیکن مرد یاد رکھیں کہ اس کے اندر جلدی کا استعمال نہ ہی کریں۔
sex3

4.لو فرام بیک سائیڈ
جی ہاں، اگر آپ واقعی اپنی محبوبہ کو پوری طرح سے سیکس خوشی دینا چاہتے ہیں تو بڑے آرام سے اور پیار سے یہ سیکسپوزیشن کواپنائیے.۔یہ پوزیشن کا فائدہ ہے کہ خاتون کو زیادہ درد سے دوچار ہونا نہیں پڑتا ہے ۔ ساتھ ہی مرد جب خاتون کی کمر سے کھیلتا ہے تو اس وقت جنسی لطف زیادہ ہو جاتا ہے۔

sex4
5. سب سے آسان تو یہی ہے، بیسٹ سیکس پوزیشن
ویسے دنیا کا ہر کپل سب سے پہلے یہیں سے شروع کرتا ہے۔اسلئے اس کوسیکس کی بنیادی پوزیشن سمجھی جاتی ہے۔ اگر عورت کو یہاں کمر کے نیچے کسی سہارے کی ضرورت ہوتی ہے تو اسے کمر کے نیچے تکیہ کا استعمال کرنا چاہئے۔

couple-in-bed
6. 69 سے بہتر بھلا کیا
آپ بیشک اس سے نفرت کرتے ہوں لیکن 69 میں مرد اور خاتون دونوں کو برابر سکھ مل رہاہوتاہے۔ کاما ستر میںیہ پوزیشن ٹاپ میں بتائی گئی ہے۔ ایک ہی وقت میں دونوں کو جب برابر مزہ مل رہے ہوتے ہیں اس پوزیشن کو 69 بتایا گیا ہے۔تویہ سیکسپوزیشن کرنے میں بھی آسان ہے لیکن ان کے برابر لطف آپ کو دیگر پوزیشن میں نہیں مل سکتا ہے۔ ویسے بھی سیکس میں ہمیشہ کچھ نیا کرتے رہنا چاہئے تو اس سے بہتر اور نیا بھلا کیا ہو سکتا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *