سہانا خان اپنے فون وال پر کس کی تصویر لگاتی ہے؟ جانئے اس رپورٹ میں…

Share Article
suhana khan

شاہ رخ خان کی بیٹی سہانا خان کی تصویریں میڈیا پر اکثر وائرل ہوتی ہیں۔ فی الحال سوشل میڈیا پر ان کی ایک فوٹو سرخیوں میں ہے۔

 

سارا علی خان کا بڑھتے وزن پر والد سیف علی خان کی بے چینی بڑھ گئی تھی

 

بالی وڈ کے بادشاہ شاہ رخ خان کی بیٹی سہانا خان اور بیٹا ابرام خان اکثر سرخیوں میں رہتے ہیں۔ دونوں بھائی بہن خصوصی بانڈنگ اسٹاک کرتے ہیں۔ دونوں کو اکثر ساتھ میں بھی دیکھا جاتا ہے۔ سہانا بھائی ابرام کے ساتھ فوٹوزبھی شیئر کرتی رہتی ہیں۔ حال ہی میں سہانا کو شیئرکیا گیا۔ اس دوران سب سے زیادہ جو بات بحث میں رہی وہ ہے ان کے فون کا وال پیپر۔

 

دراصل، جب سہانا کو اسپاٹ کیا گیا تو ان کا فون بھی کیمرے میں قید ہو گیا۔ ان کے فون کی اسکرین کو زوم کر کے دیکھا جائے تو پتہ چلتا ہے کہ سہانا بھائی ابرام سے کتنا پیار کرتی ہیں۔ انہوں نے ابرام کی تصویر اپنے کے فون کے وال پیپر پر لگائی ہوئی هےسهانا کے فون کی یہ تصویر سوشل میڈیا پر موضوع بحث بن گئی اور اسے بڑے پیمانے پر شیئرکیا گیا۔ اس سے پہلے سوشل میڈیا پر سہانا کی ایک اور تصویر اور وائرل ہوئی تھی۔ تصویر میں سہانا اپنے پاپا شاہ رخ اور ماں گوری خان کے ساتھ نظر آ رہی ہیں۔ تصویر میں ماں بیٹی دونوں شاہ رخ کو کس کر رہی ہیں۔ تصویر کو گوری خان نے شیئرکیا ہے۔ تصویر دیوالی پارٹی کی ہے۔ شاہ رخ خان نے اپنے گھر پر دیوالی پارٹی رکھی تھی۔ اس وقت بھی ان کی پارٹی کی تصویر سوشل میڈیا پر چھائی ہوئی تھی۔

 

 

دیکھیں پورن اسٹارسے بالی ووڈ اسٹاربنیں سنی لیون کی بیحدہاٹ تصویریں

 

بتا دیں کہ سہانا کے بالی ووڈ میں انٹری کو لے کر طرح طرح کی قیاس لگائے جا رہے ہیں۔ حال ہی میں ایک انٹرویومیں شاہ رخ نے بھی ان کے بالی ووڈ میں انٹری کو لے کر بیان دیا۔ شاہ رخ نے کہا کہ “سہانا اپنے کیریئر کو لے کر مکمل طور پر کلیئر ہے، وہ اداکارہ بننا چاہتی ہے۔ اب وہ اپنی پڑھائی کر رہی ہے، اس کے بعد وہ ایکٹنگ کورس کرے گی، جس میں دو سے تین سال کا وقت لگے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *