تین لاکھ لوگوں کے لیے بی جے پی نے پکائی کھچڑی، ایک ہزار بھی جمع نہ کر پائے کارکن

Share Article

دلی کے رم لیلا میدان میں بی جے پی ’بھیم مہاسنگم وجے سنکلپ‘ کرنے جارہی ہے۔ اس ریلی کے لیے 5000کیلو ’کھچڑی‘ پکائی گئی۔ اس کھچڑی میںاستعمال گئے چاول اور دال شیڈول کاسٹ کے لوگوں کے گھروں سے جمع کئے گئے ہیں۔ اس وقت تک پروگرام کے مقام پر 1000 لوگ تک نہیں پہنچ سکے ہیں۔ راجدھانی میں دو لاکھ 80ہزار پریواروں کے گھر سے دال چاول جمع کیا گیا۔ جسے بائک سوار کارکن نے گھر گھر لیا۔ اسی وجہ سے دلی بی جے پی مہیلا مورچہ کی مہیلا ہونکار ریلی 16جنوری کو ہوگا۔

 

حیران کردینے والا واقعہ، 14سال سے کوما میں تھی عورتیں، دیا بچے کو جنم

 

پروگرام کے لئے بی جے پی نے ایک قرارداد خط بھی جاری کیا ہے۔ اس کے ذریعے تقریباً 14 لاکھ لوگوں سے رابطہ کیا گیا ہے۔ یہ 14 لاکھ خط پروگرام میں موجود ہونے والے مہمان خصوصی کو دیے جائیں گے۔
کھچڑی پکانے پکانے والوں میں شامل ایک رسويو نے بتایا کہ ‘ ہم آہنگی کھچڑی ‘ کھانا پکانا کے لئے 400 کلو چاول، 100 کلو گرام دال، 350 کلو سبزیاں، 100 کلو گرام مقامی گھی، 100 لیٹر تیل، 2،500 لیٹر پانی اور 250 کلو مصالحے کا استعمال کیا جا رہا ہے۔

بی جے پی کی دہلی یونٹ کے سربراہ منوج تیواری نے پہلے کہا تھا، ‘ ایک کردار میں 3،000 کلو کھچڑی پکانے کی عالمی ریکارڈ ناگپور کے شیف وشنو منوہر کے نام پر ہے۔ اب وہ ایک کردار میں 5،000 کلو ہم آہنگی کھچڑی پکانے کا نیا عالمی ریکارڈ بنائیں گے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *