تلنگانہ انتخابات میں تین خواتین کی دھوم 


تلنگانہ میں اس بار تین خواتین رہنما اسٹار کمپینر ہے۔ خاص بات یہ ہے کہ یہ تینوں الگ الگ پارٹیوں ٹی آررایس۔ کانگریس اور بی جے پی سے ہیں۔ وہ تینوں زبردست جلسے اور روڈ شو بھی کررہی ہیں۔ انکے نام کے کویتا۔ وجے شانتی اور پرندیشوری ہیں۔
کویتا سی ایم کے چندرشیکھر راؤ’’کے سی آرر‘‘کی بیٹی ہیں۔ حالانکہ کویتا اپنی سیٹ پر کم اور پارٹی کے دیگر امیدواروں کے لیے زیادہ اجلاس اور روڈ شو کررہی ہیں۔ امیدواروں کے درمیان میں تو ان کے اجلاس کرنے کے لیے مقابلہ سا مچا ہے۔کویتا ریاست میں روزانہ چار سے پانچ اجلاس اور روڈ شو کررہی ہیں۔ وہ اب تک قریب 150 سے زیادہ اجلاس اور روڈ شو کرچکی ہے۔ کویتا کو تلنگانہ کے روایتی تہوار بتکما کو ملک و بیرون ملک میں مقبولیت دلانے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ کویتا اجلاسوں میں کہتی ہے کہ راہل گاندھی کو صرف انتخابات میں تلنگانہ کی یاد آتی ہے۔ جو 15 سال میں امیٹھی کا دھیان نہیں رکھ پائے، وہ تلنگانہ کی ترقی کیا کریں گے۔
تلگو فلموں کی اداکارہ وجے شانتی کانگریس کی اسٹار کمپینر ہے۔ وجے شانتی نے 180 سے زیادہ فلموں میں کام کیا ہے۔ انہیں جنوبی ہندوستانی سینما کا لیڈی امیتابھ کہا جاتا ہے۔ وجے شانتی نے سیاست میں اپنا کیرئیر 1998 میں بی جے پی سے کیا تھا۔وجے شانتی 1999 سے 2004 تک بی جے پی سے رکن پارلیمنٹ بھی رہی۔ 2014 میں وہ کانگریس میں آئی گئی۔ اب تک 50 سے زیادہ روڈ شو اور ریلی کرچکی ہے۔ وہ اجلاسوں میں کہتی ہیں کہ کے سی آر نے چار سال میں صرف جھوٹ بولا ہے۔
تلنگانہ میں اپنی سیٹ بڑھانے کے لیے بی جے پی نے پوری طاقت لگا رکھی ہے۔ امیدواروں کی تشہیری مہم کے لیے نریندر مودی ، امیت شاہ اور یوگی سے لیکر تقریباً سبھی مرکزی وزیر اور بڑے رہنما ریاست کے دورے کررہے ہیں لیکن ان سب میں اسٹار کمپینرپرندیشوری امیدواروں کے لیے روزانہ 3 سے 4 ریلی اور روڈ شو کررہی ہیں۔ بی جے پی کا ہر امیدوار اپنی سیٹ پر ان کو بلانا چاہتاہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *