وزیر اعظم آج کریں گے ملک کے سب سے لمبے پل کا افتتاح

نئی دہلي : وزیر اعظم نریندر مودی کی لیڈرشپ اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی قیادت میں قومی جمہوری اتحاد کی مرکزی حکومت نے آج تین سال پورے کر لیے۔ عام انتخابات میں 282 سیٹوں پر جیت حاصل کرنے ،مکمل اکثریت پانے اور تاریخ ساز کامیابی کے ساتھ بی جے پی کی این ڈی اے حکومت نے مسٹر مودی کی قیادت میں 26 مئی 2014 کوحلف لیا تھا۔ این ڈی اے حکومت کے تین سال مکمل ہونے پر مسٹر مودی آج گوہاٹی سے ملک گیر ‘مودی فیسٹ (ہندوستان کو ترقی کی راہ پر گامزن کرنے کے لئے تقریب) کا آغاز کریں گے۔
وزیر اعظم نے کل رات آسام دورے سے منسلک متعدد ٹویٹ کئے۔ انہوں نے کہا، “میں مختلف پروگراموں میں حصہ لینے کے لئے جمعہ کو آسام میں ہوں۔ میں آسام کے لوگوں کے ساتھ بات چیت کرنے کے لئے اس موقع کا انتظار کر رہا ہوں۔ میں دو اہم منصوبوں- ایمس اور آئی اے آرآئي کی تعمیر کے لئے سنگ بنیاد رکھوں گا۔ دونوں منصوبے آسام اور شمال مشرقی ریاستوں کی ترقی کو تیز کریں گے۔ مسٹر مودی نے کہا کہ شام میں، میں خانہ پارہ میں ایک عوامی اجلاس سے خطاب کروں گا۔
مودی حکومت کے 3 سال پورے ، وزیر اعظم آج کریں گے ملک کے سب سے لمبے پل کا افتتاح
وزیر اعظم تنسكيا ضلع میں برہم پتر ندی پرتعمیر شدہ 9.15 کلو میٹر طویل ڈھولا-سعدیہ پل کا افتتاح کریں گے جس سے آسام اور اروناچل پردیش کے درمیان سفر کا وقت چھ گھنٹے سے کم ہوکر ایک گھنٹہ رہ جائے گا۔ مسٹر مودی نے کہا، “یہ ہمارے ملک میں سب سے اہم بنیادی ڈھانچے کے منصوبوں میں سے ایک ہے۔” ایک اور ٹویٹ میں وزیر اعظم نے کہا، “میں شمال مشرقی ریاستوں میں بی جے پی کو مل رہی حمایت سے بھی خوش ہوں۔ ہم اس علاقے کی خدمت اور ترقی میں توسیع کے لئے مصروف عمل ہیں۔
مودی حکومت کے تین سال کی کامیابیوں سے عوام کو رو بہ رو کرانے اور اس کا جشن منانے کے لئے بی جے پی نے 26 مئی سے 15 جون کے درمیان پورے ملک کے 900 شہروں میں خوبصورت طریقے سے ‘مودي فیسٹ انعقاد کرنے کی منصوبہ بندی کی ہے۔ نریندر مودی حکومت کے تین سال کی تکمیل کے سلسلے میں، پورے ملک میں منعقد ہونے والے پروگراموں کو مرکزی وزراء، ارکان پارلیمنٹ، بی جے پی کے وزیر اعلی، وزیر مملکت اور کئی سینئر رہنماؤں کی جانب سے بھی خطاب کیا جائے گا۔ اس کے تحت ‘جن کی بات پروگرام کی بھی تیاری کی گئی جس کے ذریعے لوگ اپنے پیغام وزیر اعظم کے ساتھ اشتراک کر سکیں گے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *