نتیش کے ساتھ سب کچھ ٹھیک نہیں

پٹنہ۔ بہار میں مہاگٹھ بندھن کے ٹوٹ کے اشارے مل رہے ہیں۔ منگل کو آر جے ڈی سربراہ لالو یادو نے دھڑا دھڑ تین ٹویٹ کر بی جے پی کو نئے اتحاد کے لئے مبارکباد دے دی۔ لالو نے کہا، ‘بی جے پی کو نیا الائنس پارٹنر مبارک ہو۔ لالو پرساد جھکنے اور ڈرنے والا نہیں ہے۔ ‘ لالو نے یہ بھی کہا، ‘جب تک آخری سانس ہے فاشزم کے خلاف لڑتا رہوں گا۔ لالو نے یہ ٹویٹ آئی ٹی محکمہ کی طرف سے مبینہ زمین سودے کے معاملے میں 22 ٹھکانوں پر چھاپے کی کارروائی کے بعد کئے۔ تاہم، سیاسی گلیارے میں علیٰحدگی کی بحث کے بعد لالو نے پلٹی ماری اور ایک چوتھا ٹویٹ کر اشاروں میں بی جے پی سے کہا کہ زیادہ لار مت ٹپكاو۔
بتا دیں کہ بی جے پی لیڈر سشیل مودی نے بھی ٹویٹ کیا، ‘لالوجی بویا پیڑ ببول کا تو عام کہاں سے ہوئے۔ سشیل مودی لالو یادو اور ان کے خاندان پر زمین سودے میں مبینہ اسکینڈل کا الزام لگاتے رہے ہیں۔ قیاس لگائے جا رہے ہیں کہ بہار میں لالو اور نتیش کمار کے مہاگٹھ بندھن کے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں ہے۔ تاہم، یہ ابھی صاف نہیں ہو پا رہا ہے کہ دونوں پارٹیوں کے درمیان کیا چل رہا ہے۔ بتاتے چلیں کہ پیر کو نتیش نے خود کو وزیر اعظم کی ریس سے باہر قرار دیتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی کی جم کر تعریف کی تھی۔ وہ اس سے پہلے بھی نوٹ بندی اور ای وی ایم کے مسائل پر بی جے پی کے موقف کی حمایت کر چکے ہیں۔
اس سے پہلے ایک دوسرے ٹویٹ میں لالو نے کہا، بی جے پی میں ہمت نہیں ہے کہ لالو کی آواز کو دبا سکے۔ لالو کی آواز کو دبائیں گے تو ملک بھر میں کروڑوں لالو کھڑے ہو جائیں گے۔ میں گیدڑ بھبھكی سے ڈرنے والا نہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *