اکشے کمار ، سونم کپوراور زائرہ وسیم کو نیشنل ایوارڈ

sonam-kapoor-thrilled-star-pad-man-1ممتاز فلم اداکار اکشے کمار کو فلم ‘رستم کے لئے بہترین اداکار اور سونم کپور کی اداکاری سے سجی فلم نیرجا کوبہترین ہندی فیچر فلم کا ایوارڈ دیا گیا ہے۔ 64 ویں نیشنل فلم ایوارڈکا آج یہاں اعلان کیا گیا۔ مراٹھی فلم ‘كاسوو کو بہترین فلم کا اور ناگیش كوكونور کی ہدایت میں بننے والی فلم ‘دھنك کو بہترین چائلڈ فلم کے نیشنل ایوارڈ کے لئے منتخب کیا گیا۔ سوربھی سی ایم کو مليالي فلم ‘مننامنونگو-دی فائرفلائی ‘ کے لیے بہترین اداکارہ قرار دیا گیا۔
مراٹھی فلم ‘وینٹی لیٹر کے لئے راجیش ماپسكر کو بہترین ڈائریکٹر اور ‘دنگل فلم میں ببیتا پھوگاٹ کے بچپن کا کردار ادا کرنے والی زائرہ وسیم کو بہترین معاون اداکارہ کے ایوارڈ کے لئے منتخب کیا گیا۔ امیتابھ بچن کی اداکاری سے سجی فلم ‘پنک کو سماجی مسائل پر بہترین فلم قرار دیا گیا۔
اکشے کمار کو باوقار نیشنل فلم ایوارڈ کے لئے پہلی بار منتخب کیا گیا ہے۔ انہوں نے ‘رستم میں بحریہ افسر رستم پاوري کا کردار ادا کیا تھا۔ یہ فلم سچی کہانی پر مبنی تھی۔ رستم کی ہدایتکاری ٹینوسریش دیسائی نے کی تھی۔ وہیں سونم کپور اور شبانہ اعظمی کی اداکاری سے سجی فلم ‘نیرجا کو بہترین ہندی فیچر فلم منتخب کیا گیا ہے۔یہ فلم پانچ ستمبر 1986 کو کراچی میں طیارہ ہائی جیک کے واقعے پر مبنی تھی۔ اس فلم میں سونم کپور نے ایئر ہوسٹس کا کردار ادا کیا تھا۔ اس فلم کو رام مادھواني نے ڈائرکٹ کیا ہے۔ سماجی مسائل پر بہترین فلم کے لئے منتخب کی گئی امیتابھ بچن اور تاپسي پنوں کی اداکاری والی ہندی فلم ‘پنک خواتین کے خیالات، اظہار اور جینے کی آزادی کے حق پر مبنی تھی۔ فلم میں جنسی تشدد کی شکار ایک لڑکی کی آواز بنے امیتابھ بچن کی اداکاری کی کافی تعریف ہوئی۔ ہندوستانی پہلوان مہاویر سنگھ پھوگاٹ کی جدوجہد سے پرُ زندگی اور معاشرے کے رویے سے قطع نظر اپنی بیٹیوں کو بین الاقوامی پہلوان بنانے کی کہانی بیان کرتی عامر خان کی فلم ‘دنگل میں گیتا پھوگاٹ کے بچپن کا کردار ادا کرنے والی کشمیری اداکارہ زائرہ وسیم کو بہترین معاون اداکارہ کے نیشنل ایوارڈ کے لئے منتخب کیا گیا ہے۔
‘ستامنم بھوتی کو سب سے زیادہ مقبول فلم قرار دیا گیا۔ اجے دیوگن کی ہوم پروڈکشن فلم ‘شیوائے باکس آفس پر تو زیادہ کمال کا مظاہرہ نہ کر سکی لیکن اس فلم میں اسپیشل ایفیکٹس کی خوب تعریف ہوئی۔ شوائے کو 64 ویں نیشنل فلم ایوارڈز میں بہترین اسپیشل افیکٹ کے لئے منتخب کیا گیا ہے۔ اتر پردیش کو فلموں کے لئے سب سے زیادہ سازگار ریاست کے طور پر منتخب کیا گیا۔نیشنل فلم ایوارڈز میں یہ نئی سیریز شروع کی گئی ہے۔ پریانکا چوپڑا کے ذریعہ بنائی گئی مراٹھی فلم ‘وینٹیلیٹرکو بہترین ایڈیٹنگ اینڈ ساؤنڈ مکسنگ کے ایوارڈ کے لئے منتخب کیا گیا ہے۔ بہترین فلم ناقد کے لئے جی دھنن جين، اسپیشل جیوری ایوارڈ برائے فیچر کیٹگری کے لئے موہن لال اور لتا-سر گاتھا کو سنیما پر سب سے عمدہ کتاب کے انعام کے لئے منتخب کیا گیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *