یوپی انتخابات: سخت سیکورٹی کےدرمیان پانچویں مرحلہ کی پولنگ جاری

damiاتر پردیش اسمبلی انتخابات کے پانچویں مرحلے میں 11 اضلاع کی 51 اسمبلی سیٹوں پر ووٹنگ جاری ہے۔ پولنگ بوتھ پر ووٹروں کی لمبی قطاریں ہیں۔ تاہم، ایودھیا کے کٹرا میں کچھ پولنگ مراکز پر ای وی ایم میں خرابی آنے سے پولنگ میں خلل ہوا ہے۔ فیض آباد میں ملكی پور سیٹ سے ایس پی امیدوار اور اکھلیش حکومت میں کابینہ وزیر اودھیش پرساد کی گاڑی پر حملہ ہوا ہے۔ حملے کا الزام بی جے پی امیدوار گورکھ ناتھ کے کارکنوں پر لگا ہے۔ اس معاملے میں بی جے پی کے 9 کارکنوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔
اس مرحلے میں 617 امیدواروں کی قسمت کا فیصلہ ہونا ہے۔ اس دوران 1.84 کروڑ سے زائد ووٹر اپنے ووٹ کا حق استعمال کریں گے۔ 2012 کے اسمبلی انتخابات میں حکمراں سماج وادی پارٹی کو 51 میں سے 37 سیٹیں ملی تھیں۔ بی ایس پی نے تین، بی جے پی نے پانچ، کانگریس نے پانچ اور پیس پارٹی نے دو سیٹوں پر جیت درج کی تھی۔ اس مرحلے میں سب سے زیادہ 43 کروڑپتی امیدوار بی ایس پی کے ہیں۔ بی جے پی کے 38، سماج وادی پارٹی کے 32 اور کانگریس کے سات کروڑ پتی امیدوار میدان میں ہیں۔ ساتھ ہی 14 کروڑ پتی آزاد امیدوار بھی اپنی قسمت آزما رہے ہیں۔ 51 سیٹوں پر الیکشن لڑ رہے امیدواروں میں سے 285 گریجویٹ، 38 تعلیم یافتہ اور نو ان پڑھ ہیں۔ جن اضلاع میں ووٹنگ ہو رہی ہے، وہ یہ ہیں- بہرائچ، بستی، بلرام پور، گونڈا، سنت كبيرنگر، شراوستی، سدھارتھ نگر، سلطان پور، فیض آباد اور امیٹھی۔
یوپی انتخابات: سیکورٹی کے سخت انتظامات کے درمیان پانچویں مرحلہ کی پولنگ جاری
ایس پی کانگریس اتحاد کے امیدوار امیٹھی اور گوری گنج اسمبلی سیٹوں پر آمنے سامنے ہونے سے دونوں پارٹیاں مشکوک ہیں۔ کانگریس نے 11 اضلاع میں سے سات اضلاع میں کوئی امیدوار انتخابی میدان میں نہیں اتارا ہے جس میں فیض آباد، امبیڈکر نگر، شراوستی، سدھارتھ نگر، سنت كبيرنگر، بستی اور بہرائچ شامل ہیں۔ کانگریس نائب صدر راہل گاندھی، بہوجن سماج پارٹی (بی ایس پی) صدر مایاوتی، بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) صدر امت شاہ، ایس پی صدر اور ریاست کے وزیر اعلی اکھلیش یادو اور کئی مرکزی وزراء نے اپنی پارٹی کے امیدواروں کے حق میں بہت سے عوامی جلسوں سے خطاب کیا۔ اس مرحلے کے انتخابات میں سب کی نگاہیں امیٹھی اسمبلی سیٹ پر لگی ہیں جہاں پر سہ رخی مقابلہ ہے۔ اس سیٹ سے کانگریس لیڈر سنجے سنگھ کی پہلی بیوی گریما سنگھ ، بی جے پی سے اور دوسری بیوی امیتا سنگھ کانگریس کے ٹکٹ پر انتخابی میدان میں ہیں جبکہ ایس پی حکومت کے سرخیوں میں چھائے وزیر گایتری پرساد پرجاپتی نے اسے سہ رخی بنا دیا ہے۔
پانچویں مرحلے کے انتخابات میں سدھارتھ نگرضلع کی اٹواسیٹ سے اتر پردیش اسمبلی کے اسپیکر ماتا پرساد پانڈے، امبیڈکر نگر ضلع کے اکبر پور سے بی ایس پی ریاستی صدر راماچل راج بھر، اور كٹیهري سے بی ایس پی لیڈر لال جی ورما، سنت کبیرنگر ضلع کی خلیل آباد سیٹ سے پیس پارٹی کے صدر ڈاکٹر ایوب میدان میں ہیں۔ دو کانگریس ممبر اسمبلی مکیش شریواستو ایس پی کے ٹکٹ سے پياگ پور اور مادھوری ورما بی جے پی کے ٹکٹ سے نانپارا سیٹ سے انتخابی میدان میں ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *