فلم رئیس کی پروموشن ٹرین پر

shahrukhبالی ووڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان پیر کو اپنی آنے والی فلم ‘رئیس کے پروموشن کے لیے ممبئی کے بامبے سینٹرل اسٹیشن سے شام 5.40 بجے کی اگست كرانتی ایکسپریس ٹرین سے دہلی کے لئے روانہ ہوئے۔ فلم کا پروموشن کچھ الگ طرح سے کرنے کے لئے شاہ رخ خان ممبئی سے دہلی تک کا سفر ریل سے طے کر رہے ہیں، لیکن خوشی کا یہ موقع غم میں بدل گیا ہے۔رئیس کی ٹرین جب وڈودرا اسٹیشن پہنچی تو ان کو دیکھنے کے لئے بھیڑ امڈ پڑی اور اس بھیڑ میں ایک شخص کی موت ہو گئی۔ سوشل میڈیا پر خبریں پھیلنے کے بعد ہر اسٹیشن پر شاہ رخ کے ہزاروں شائقین ان کی جھلک دیکھنے پہنچ رہے تھے۔
ٹرین کے دروازے پر آکر شاہ رخ بھی اپنے مداحوں کو اپنی جھلک دکھانے پہنچے۔ اسی درمیان رات میں وڈودرا اسٹیشن پر دیر رات جب ٹرین پہنچی لوگوں کی بھیڑ ان کی ایک جھلک حاصل کرنے کے لئے امڈ پڑی۔ بتایا جا رہا ہے کہ تقریبا 1.5 لاکھ افراد وڈودرا اسٹیشن پر شاہ رخ کی جھلک دیکھنے پہنچ گئے۔وڈودرا ریلوے اسٹیشن پر شاہ رخ کی ایک جھلک دیکھنے سابق کونسلر فرید خان بھی پہنچے تھے، جن کی ایک رشتہ دار صحافی تھی۔ ٹرین چھوٹنے کے بعد بھیڑ میں ہوئی دھکا مکی کی وجہ سے فرید خان کا دم گھٹنے کی وجہ سے ان کی موت ہو گئی۔
شاہ رخ خان نے اس موت پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ “ہمیں بہت برا لگ رہا ہے اور بہت افسوس ہے ان کی موت کا۔ وہ دل کے مریض تھے اور ٹرین چھوٹنے کے بعد بھیڑ میں ایسا حادثہ ہوا اور ان کی موت ہو گئی۔ ہم ممبئی سے بہت خوشی خوشی نکلے تھے ٹرین کے سفر کا لطف اٹھا رہے تھے مگر اس واقعہ کی وجہ سے بہت افسوس ہو رہا ہے “۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *