بینکوں پر وزیر اعظم مودی کی نظر، گڑبڑی کرنے والوں پر گرے گی گاج!۔

Share Article

dddنئی دہلی۔ مودی حکومت نے نوٹ بندی کے بعد بینکوں پر نظر رکھنے کے لیے تقریبا 500 شاخوں میں اسٹنگ کروایا ہے اور اب تک 400 سی ڈی وزارت خزانہ پہنچ چکی ہیں۔ ایک اخبار نے اس بات کا دعوی کیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ بینکوں میں گڑبڑیاں جانچنے کے لئے وزیر اعظم نریندر مودی نے بینکوں کی 500 شاخوں میں اسٹنگ کروائے ہیں جس میں سرکاری اور نجی دونوں بینک شامل ہیں۔
ان سی ڈی سے پتہ چل رہا ہے کہ بینکوں میں عملے- پولیس-دلال اور بااثر لوگوں کی سانٹھ گانٹھ سے پرانے نوٹ بدلے جا رہے ہیں۔ ان کی سی سی ٹی وی فوٹیج بھی حکومت نے منگوائی ہے۔ فی الحال بینکوں میں ہوئی ہر گڑبڑی کی تحقیقات جاری ہے۔ جن ملازمین اور افسران کو مجرم پایا جائے گا ان کے خلاف سخت کارروائی ہوگی۔
بینکوں پر وزیر اعظم مودی کی نظر، گڑبڑی کرنے والوں پر گرے گی گاج!۔
حال ہی میں گجرات کے ڈيسا میں ہوئی ریلی میں وزیر اعظم مودی نے گڑبڑی کرنے والوں کو خبردار کیا تھا۔ انهوں نے کہا تھا کہ بینکوں میں کی جا رہی گڑبڑیوں پر حکومت کی نظر ہے۔ ریلی میں وزیر اعظم مودی نے کہا تھا کہ انہیں لگ رہا ہے کہ پچھلے دروازے سے گڑبڑی کر لیں گے، لیکن انہیں پتہ نہیں کہ مودی نے پچھلے دروازے پر بھی کیمرے لگائے ہوئے ہیں، یہ سب لوگ پکڑے جائیں گے کوئی بچنے والا نہیں ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *