تین ہفتے تک پھولن دیوی کا ہوا تھا گینگ ریپ، بدلہ لینے کے لئے 22 لوگوں کو مار دیا تھا گولی

Share Article

فلم ڈاکو رانی میں پھولن دیوی کا رول نبھانے والی سیما بسواس کو شوٹنگ کے دوران کئی طرح کی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ مگر جب پھولن دیوی نے سیما بسواس کو اپنے رول میں دیکھا تھا تو وہ بہت خوش ہوئی تھیں۔ انہیں سیما کی ایکٹنگ نے متاثر کیا تھا۔

بالی وڈ دیو اداکارائیں سیما بسواس نے فلم ڈاکو رانی میں پھولن دیوی کا کردار ادا کیا تھا۔ فلم میں بہترین اداکاری کے لئے انہیں نیشنل ایوارڈ بھی ملا۔ ایک انٹرویو میں انہوں نے فلم ڈاکو ملکہ میں اپنے رول اور اینٹيمیٹ سین کی شوٹنگ پر کھل کر باتیں کی تھیں۔ 10 اگست، 1963 کو پھولن دیوی کی پیدائش ہوئی تھی۔ آپ کی زندگی میں جو بھی جدوجہد انہوں جھیلا تھاوہ فلم کے ذریعے شیکھر کپور نے پوری ایمانداری سے دکھایا۔ فلم کو بھی دنیا بھر میں سراہا گیا۔ فلم میں کچھ ایسے مناظر بھی تھے جن کی شوٹنگ کرنا اتنا آسان نہیں تھا۔ ہم آپ کو بتا رہے ہیں کہ پھولن دیوی کا رول ادا کرنے والی سیما بسواس کو شوٹنگ کے دوران کس طرح کی دقتوں کا سامنا کرنا پڑا۔

फूलन देवी

بولڈ مناظر، گالی گلوج اور نیوڈ سین کے چلتے یہ فلم کافی متنازعہ رہی تھی۔ تاہم، اس سین کو سیما نے خود نہیں بلکہ باڈی ڈبل نے کیا تھا۔سیما کے مطابق، انہوں نے ڈائریکٹر شیکھر کپور سے کہا تھا کہ فلم سے نیوڈ سین ہٹا دیے جائیں، لیکن شیکھر نے کہا کہ سچ واقعہ پر مبنی اس فلم میں لوگوں کی بے حسی کو ظاہر کرنے کے لئے وہ سین کرنا ضروری ہے۔سیما نے انکشاف کیا کہ اس سین کو شوٹ کرتے وقت ڈائریکٹر اور کیمرہ مین کے علاوہ کسی کا بھی اندر آنا منع تھا۔ اس نیوڈ سین کی وجہ سے انہیں رات رات بھر رونا پڑا تھا۔

Image result for seema biswas in phoolan devi film

اس نیوڈ سین فلم کے بعد پوری یونٹ اتنی دکھی اور پریشان ہو گئی کہ سب کی آنکھوں میں آنسو آگئے۔ اس کے علاوہ فلم کے ایک اور سین میں گینگ ریپ کے بعد ٹھاکر کا کردار پھولن دیوی کے کریکٹر کو نیوڈ ہی کنویں سے پانی لانے کے لئے بھیجتا ہے۔انہوں نے کہا کہ اس بارے میں میرے گھر والوں کو معلوم تھا۔ یہی نہیں ریلیز کے دو سال پہلے بسواس فیملی نے فلم کی غیر سینسر شدہ کاپی آسام واقع اپنے گھر میں دیکھی تھی۔ اس دوران حد ماں کی گود میں سر رکھ کر سونے کا ڈرامہ کر رہی تھیں۔

Image result for seema biswas in phoolan devi film

وہیں، دروازے اور پردے لگے ہوئے تھے اور روم میں سناٹا تھا۔ سیما نے کمرے کی لائٹ بند کر دی۔ تاکہ کسی کو یہ پتہ نہ چلے کہ اندر وہ کوئی ویڈیو یا ہندی فلم دیکھ رہے ہیں۔فلم ختم ہوئی تو سیما کے والد نے ان کی طرف دیکھا اور گہری سانس لیتے ہوئے کہا، “یہ رول تو ہماری سیما ہی کر سکتی ہے۔” تب کہیں جا کر سیما نے راحت کی سانس لی۔

Image result for seema biswas in phoolan devi film

انہوں نے بتایا کہ فلم ڈاکو ملکہ کی شوٹنگ کے دوران دو دنوں تک انہوں نے نہ کچھ کھایا تھا اور نہ ہی کچھ پیا تھا۔ کیونکہ پھولن نے بھی ایسا ہی کچھ کیا تھا، جب وہ جنگلوں میں رہ رہی تھیں۔انہوں نے خود کو باقی معاشرے سے الگ کر لیا تھا اور دھول پور کے ایک گیسٹ ہاؤس کے کونے میں بیٹھ کر گھنٹوں تک اپنے کردار کے بارے میں سوچتی رہی تھیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *